Nekromanti Blodförlust

Cervantes

Veteran
Jag undrar om det finns någon gräns för hur mycket blodförlust man kan få..... liksom tänk er en vampyr. de kan ju inte dö av blod förlust. (De kan bli mindre "pigga" men inte dö). Tänk om en vampyr skulle få över typ 1600 utan att dö.

Det är aldrig för sent att bättra sig...... därför väntar jag lite till.

Mr SL

Warrior
En vampyr är en sorts demon och han ej blöda!!!!!
Det fins en grens och den slutar tills du inte pallar det längre.

(Är glad över att jag fick VG på ett svenska prov även fast jag är dyslektiker)

Emil

Hero
Jag undrar om det finns någon gräns för hur mycket blodförlust man kan få..... liksom tänk er en vampyr. de kan ju inte dö av blod förlust.

Njae, någon regelmässig gräns finns inte, men det när det gäller vampyrer så kan du ju helt enkelt skippa att bry dig om blodförlusten - räkna helt enkelt inte den.

/Emil

Brevis esse laboro, obscurus fio

Eon SE: <A HREF="http://www.alfaweb.nu/eonse" target="_new">http://www.alfaweb.nu/eonse</A>

Krille

Super Moderator

Cervantes

Veteran
Vad är det då för mening med regeln om att vampyrer ska få 2 blodförlust i timman+ att det står att när en vampyr har för lite blod så börjar de att torrka ut men det dör de inte av. Och om man inte håller koll så händer ingen av de här sakerna.

Det är aldrig för sent att bättra sig...... därför väntar jag lite till.

Vad tar isåfall allt blod som de tar från kyska jungfrur vägen då då? Jag läste någonstans att varje rad blodförlust är 5% av ens blod. En vampyr har kanske lite mindre blod i sig än en människa. men ändå.

"I begynnelsen skapade människan Gud"

Douggie

Warrior
Räkna det som utmattning.... 1600 uttmattningsstreck kan nog ses som grymt uttmattad och du faller ihop i en blek och snarkande hög.

/Douggie

I am the Voice