Nekromanti [Blood & Bronze] Speltestare sökes i Norrköping eller övriga världen

Tre solar

Hero
Hej,

Jag har gjort ett spel: Blood & Bronze.
Blood & Bronze utspelar sig i Mesopotamien under mytisk bronsålder. En enorm syndaflod har förstört mycket av "världen" och de Sumeriska stads-stater som förut dominerade är nu utmanade av såväl nya riken som de vidunder som syndafloden förde med sig. Samtidigt, i de väldiga Zigguraterna, har gudarna tappat intresset för sina undersåtar, och ägnar sin tid åt att konspirerar mot varandra eller blicka mot världar bortanför stjärnorna.

I denna tid ger ni er ut för leta skatter från tiden innan syndafloden för att blidka era krävande mästare; för att nå ära och berömmelse, för att stiga i graderna och en dag ha andra som krälar inför er liksom ni krälar eller för att växa er mäktiga nog att stå oberörda inför gudarnas tyranni.

Spelet är näranog färdigt. Dessutom har jag en näranog färdig äventyrssvit: The Fire Pearl.
Karavaner från Diyala berättar om en eldsprutande jätte som sprider skräck bland bergspassen samtidigt som planer smids i Eshnunna för att störta stadens härskare; men vad är källan till jättens makt, varifrån kommer den plötsliga rikedom som finansierar maktövertagandet, och på vilken sida ställer sig rollpersonerna?

Nu behöver jag en eller två grupper speltestare! Är du sugen?
- Om du bor i Norrköpingstrakten kan jag SL:a för ditt gäng. Ni behöver inte läsa något, bara dyka upp och spela.
- Om du inte bor i Norrköping, eller bara inte är sugen på att jag ska SL:a, skickar jag över regler och äventyr så kan ni pröva lyckan själva.