Va fan, ni kan ju fan inte jämföra Larsan med J.R.R. Tolkien!! Jag menar, visst, bara idén från början till sagan om ringen är fånig. men det beror ju också på vem som hittar ¨på den, och hur han skriver. jag har svårt att tänka mej larsan skriva en så bra bok! LMAO!!!! =) =)
"jag har svårt att tänka mej larsan skriva en så bra bok! LMAO!!!! =) =) "
Där fick du
av mig. Man ska inte trycka ner folk, utan inspirera, hjälpa och bistå med respons. Att det är två armband i en berättelses fokus är inte ett dugg konstigt, vem som helst förstår ju att inte boken handlar om två armband som ligger och pratar med varandra, utan det är väl bara något som berättelsen kretsar kring.
Det kan förstås både bli en bra och dålig berättelse med den utgångspunkten, men man ska alltid ta folk på allvar och hjälpa dem med det de jobbar med. Även Tolkien har ju varit en oslipad författare en gång i tiden.
Nasseforum? Nu överdriver du väl ändå?
Jag stör mig också väldigt mycket på folk som skrattar åt andra över internet, men det är så lätt att skriva LMAO, han menade nog inget med det. Eller hur Sadaigh? Skicka ett PM om du vill snacka om det.
Jag ber om ursäkt om jag "trampade" på larsan. Jag skall skicka ett pm nästa gång istället. kan inte göra mer än att be om ursäkt.. Hmm, ja, så e det! Ursäkta
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.