clarence redd
FrostByte Books
Jag ser att Eloso och Sagospelet Äventyr har montrar på bokmässan. Är det fler rollspelsföretag på plats?
Nej, Helmgast är inte på Bokmässan.Trevligt med ett litet kluster för kollektivt berättande : ) Helmgast har ingen monter?
Nästa år borde vi gå ihop ett gäng små utgivare och ha ett litet bås. Jag är på!Jag kollade just prislistan för montrar och den minsta (4 kvadratmeter) kostar 9500kr. Och då går inte placeringen i mässhallen att styra alls. Man behöver sälja ganska många produkter för att få ihop till hyran. Om man går ihop några stycken kan det kanske kännas rimligare.
Om jag minns rätt kostar ett bord på Gothcon runt hundralappen : )
Sedan är det ju få som går runt på det, men då får man se förlusten som marknadsföring. Det kan ju ändå vara väldigt bra att vara på plats.Jag kollade just prislistan för montrar och den minsta (4 kvadratmeter) kostar 9500kr. Och då går inte placeringen i mässhallen att styra alls. Man behöver sälja ganska många produkter för att få ihop till hyran. Om man går ihop några stycken kan det kanske kännas rimligare.
Om jag minns rätt kostar ett bord på Gothcon runt hundralappen : )
Jag ska försöka titta förbi, men bara som besökare. Söndag förmiddag brukar vara bra om man vill undvika den värsta trängseln.Jag kommer att vara där i år i alla fall, men det verkar vara rätt lite rollspel och fantastik där i år jämfört med tidigare.