Svarte Faraonen
Sumer is icumen in
Jag kan glädja er med att jag snart lägger upp ett litet sidoprojekt jag hållit på med på rollspel.nu, nämligen Bondlurk - rollspelet, ett spel där du får möjligheten att spela en bonde i den skitigaste av "Quest for the Holy Grail":ska medeltider. Kanske inte ett spel för de som gillar att spela hjältar i skinande rustningar, men däremot ett spel för de som gillar att skita ner sig och se sin rollperson dö i pesten. Komplett med regler för spetälska, tiggarlådor på hjul och att få spö av adeln!
Nåväl, men då kommer också en liten fråga. Jag lägger även upp ett rollformulär gjort i Excel (fult som stryk, vilket kanske passar spelets anda), men i vilket format ska jag spara det för det ska kunna användas även av dem som inte har Excel (typ som .rtf för Word)?
Nåväl, men då kommer också en liten fråga. Jag lägger även upp ett rollformulär gjort i Excel (fult som stryk, vilket kanske passar spelets anda), men i vilket format ska jag spara det för det ska kunna användas även av dem som inte har Excel (typ som .rtf för Word)?