Äventyrs-tråds-torka?!
Det var värst vad fort den här tråden dog ut då...
Jag är faktiskt en gnutta besviken. Ja menar, äventyr är ju något som kan vara mycket svårt att lyckas med, börja skriva, skriva fortsättningen - överallt kan man drabbas av idétorka, ibland finner man inte ens en grundidé bland hjärncellerna... Därför är det alltid bra med hjälp från andra, eller inte?!
<table width="80%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center"><tr><td bgcolor="black">/images/hr.gif</td></tr></table>
Jag skulle tycka att det vore jättebra om folk höll igång sådana trådar genom att skicka in sina problem, "Jag är mitt i det och det, men mina ideer är slut" - eller - "Hur ska jag göra i den grottan, den fällan, den SLP'n?" etc.
Liksom, skicka in problem, ideer, hjälp osv. till höger och vänster till varandra etc. Man skulle kunna hjälpas åt med jättebra äventyr på det viset, dela med sig av sina egna äventyr, finna/få nya ideer, kunna utveckla sina äventyr... Endel är kanske värsta grottröjarna, de kanske får smak för kluräventyr som presenteras i t.ex. denna tråd, och tvärt om med klur-skallarna.
<table width="80%" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center"><tr><td bgcolor="black">/images/hr.gif</td></tr></table>
Ja, jag vet, jag gnäller mycket själv om ämnet men bidrar inte till det... Men jag lovar, om jag får idéer eller läser ett problem jag har ideer till osv. då skall jag att bränna in den här med mitt magiska tangentbord!
Kanske var detta onödiga ord, men jag ville i alla fall säga det här, tjosan!