Nekromanti Bröderna Coens True Grit

Storuggla

Champion
Jag hade helt missat att Rävspel och Bröderna Coen hade en grej ihop, uppenbarligen är timingen med en västernfilm och den nya utgåvan av Western sammankopplad, eller hur? :gremwink:

I vilket fall som helst, om nu inte Brödena Coen tänkt tjuvåka på Western 4, så kan vi alla fall spisa trailern: Som jag inte verkar kunna ha med i inlägget så man får titta på yahoo istället.

Jag är en anhängare av John Wayne men... Jeff Bridges!

Storuggla, man får väl se vilken som kommer först

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Storuggla said:
I vilket fall som helst, om nu inte Brödena Coen tänkt tjuvåka på Western 4, så kan vi alla fall spisa trailern: Som jag inte verkar kunna ha med i inlägget så man får titta på yahoo istället.

Det ser ju rätt gött ut. Jag såg en film med Jeff Bridges bara härom dagen (The Amateurs) och insåg att jag gillar honom, och det verkar som att det bara kommer förstärkas i och med den här rullen. Ser fram emot att få gå på bio till våren (eller när det nu kan bli, här i Sverige).

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jeff Bridges är så hård att John Wayne framstår som en 8-årig flicka med balettkjol i jämförelse.

John Waynes bästa film är för övrigt Rio Bravo. Bara så att ni vet!

/tobias

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Den verkar faktiskt genuint fucking awesome. Och Bridges är gud; alla som inte gillar honom efter att ha sett The Big Lebowski behöver tas ut bakom skjulet och skjutas.

rjonas

Hero
Gurgeh said:
Jeff Bridges är så hård att John Wayne framstår som en 8-årig flicka med balettkjol i jämförelse.

/tobias
Jag kan bekräfta att min 5-åriga dotter i balettkjol är tuffare än John Wayne. Mycket tuffare.