Nekromanti Bra affär?

nuclearant

Veteran
Tja, jag har länge vart på jakt efter de 3 grundböckerna i D&D 3.5 (Revised). Några tips på var jag kan söka? Google driver mig till vansinne med sina ebay förslag där frakten (om dom ens skeppar utanför USA) blir lika mycket som böckerna.

Det enda jag hittat är egentligen en massa D&D 4 i svenska butiker men är inte helt förtjust i den upplagan. Vill ha tillbaka min gamla 3.5 som blev stulen :gremfrown:

/Myran

Christoffer

It's all pig.
Kolla brittiska ebay, betydligt billigare frakt än från USA, sen brukar det väl drälla 3.5-böcker konstant på tradera.

Eksem

Champion
Tråkigt att höra att du blev bestulen :C

Men det finns goda nyheter!

Det finns ett spel som heter Pathfinder, och det är en klon på 3.5 med små, små fix. Alla de som föredrar 3.5 framför 4E spelar Pathfinder istället nuförtiden. PF finns i alla rollspelsbutiker och har en mycket stark produktlinje med bra äventyr och kringmaterial. Spelet är dessutom helt kompatibelt med 3.5 och fungerar med alla 3.5-produkter. Det är Paizo, som tidigare gjorde tidningarna Dungeon och Dragon åt WotC som ligger bakom Pathfinder. Det är helt klart det spelet du skall skaffa.

Organ

Out of time, out of mind
Om jag inte har helt fel så finns core-böcker till salu i köp och sälj-forumet. Gå igenom Oldtimers talrika annonser så finns det chans att du hittar vad du söker för en billig peng.

/Anders