zonk
muterad
Är ibland på flygande fot men har fem minuter att sitta och skriva lite på en slumptabell för loot eller några slumpmässiga möten. Hade varit jäkligt bra med nån site där man kan skriva in lite sådant och logga på från lite olika devices - datorer eller telefoner. Gärna direkt i browsern. Sen är det så att jag tycker ruskigt illa om google och inte vill mata deras eviga informationshunger, annars finns ju såklart google docs.
Nån som har tips på nån bra sajt där? Hade Roll20 funkat - jag är inte sugen på att köra spelet på en platta eller dator egentligen, men det kanske hade varit smart med? Har så ruskigt mycket röriga anteckningar på papper, känner att nån form av struktur hade varit bra. Kanske så man kan koppla anteckningar till en mindmap, eller kategorisera dem..
Nån som har tips på nån bra sajt där? Hade Roll20 funkat - jag är inte sugen på att köra spelet på en platta eller dator egentligen, men det kanske hade varit smart med? Har så ruskigt mycket röriga anteckningar på papper, känner att nån form av struktur hade varit bra. Kanske så man kan koppla anteckningar till en mindmap, eller kategorisera dem..