Zorbeltuss
Hero
Jag håller ju på att göra en Lawful Evil karaktär i God45s Skypebaserade Pathfinder kampanj, men jag känner en ganska grov avsaknad av inspirationsmusik för lawful evil, jag har hittat en som passar min karaktär ganska väl men verkligen inte lawful evil generellt.
Det jag söker är alltså låtar där texterna motsvarar alignmantet väl, om texten är svår att höra så som growling eller liknande så är det inte intressant och musiken får pluspoäng om den musikaliskt passar någon kampanjvärld istället för att vara någon rock/metal.
Men varför stoppa vid en Alignment och bara inspirationsmusik, man kan ju göra ett bibliotek av Alignment relaterad musik, så shoot.
/Luna Lovegood som egentligen är osäker om tråden ska vara här eller i kulturforumet och om någon moderator har åsikter i frågan är det fritt fram att flytta den.
Men varför stoppa vid en Alignment och bara inspirationsmusik, man kan ju göra ett bibliotek av Alignment relaterad musik, så shoot.
/Luna Lovegood som egentligen är osäker om tråden ska vara här eller i kulturforumet och om någon moderator har åsikter i frågan är det fritt fram att flytta den.