stoned
Veteran
Verkar inte finnas några sådana direkt... Någon som vet nåt man kan använda sig av åp nätet eller namnet på någon gammal AD&D kampanj? I värsta fall funerar jag på att ta en kampanj från något annat spel, men jag vill fotfarande hålla till i Forgotten Realms som startpunkt vilket kan bli lite knivigt om man tar en kampanj från ett annat spel. Det går ju, men det blir en massa extra jobb.
Dessa kan jag inte köra eftersom andra onda spelledare i bekanstskapskretsen kör dem:
- Return to temple of Elemental Evil (vi har spelat föreg. också)
- Ravenloft-serien
- Death on the reich (eller va fan heter den WFRP-kampanjen nr 1 )
Funderar på doomstones i ngn form men då blir det svårt å köra i Realms kanske, eller e d nån som har spelat den? Vissa säger att den är seg också.
Fler idéer??? Vill gärna ha en kampanj som inte bara är i en dungeon (hej ½ av alla D&D-äventyr). Hittade en på nätet om nåra masker men annars e d dött....
Dessa kan jag inte köra eftersom andra onda spelledare i bekanstskapskretsen kör dem:
- Return to temple of Elemental Evil (vi har spelat föreg. också)
- Ravenloft-serien
- Death on the reich (eller va fan heter den WFRP-kampanjen nr 1 )
Funderar på doomstones i ngn form men då blir det svårt å köra i Realms kanske, eller e d nån som har spelat den? Vissa säger att den är seg också.
Fler idéer??? Vill gärna ha en kampanj som inte bara är i en dungeon (hej ½ av alla D&D-äventyr). Hittade en på nätet om nåra masker men annars e d dött....