chrull said:Den här har jag funderat på. Lägger nog till den också.
kloptok said:Fast för min del får det här gärna bli en allmän tipstråd för folk som vill hitta OSR på Lulu Eller passar det bättre i en egen tråd?
chrull said:Det var just därför jag inte räknade upp något
Dyson's Delves har jag, dea dnra två ligger i korgen!Dante;n9333 said:Dyson’s Delves och Dyson’s Delves II känner du såklart redan till. The Dungeon Dozen, kanske?
När jag sökte på Malevolent and benign på lulu så dök det upp ett bestiary och en skönlitterär bok som heter HORSEWOMEN. Nu vill jag nästan köpa HORSEWOMEN också...Rob;n9384 said:Expeditious retreat har några bra titlar:
Malevolent and benign
Advanced adventures compilation 1
Advanced adventures compilation 2
Advanced adventures compilation 3
chrull said:Malevolent and Benign innehåller enligt previewen ett monster som heter DARK VOYEUR. Nu måste jag köpa den
chrull said:AAC3 verkar förresten inte längre finnas på lulu
Njaaa. De var ju inte mycket att hänga i julgranen.Eksem;n10781 said:Tales of the Grotesque and Dungeonesque
Eksem said:Vissa tycker det, och jag vill att det ska vara en tråd som innehåller allt man bör vara medveten om att det finns. Ska man recensera är både Demonspore och Earth Unleashed högst medelmåttiga i min mening, men många (t.ex. Bryce) tycker att Demonspore är en höjdare.
chrull said:Ja okej. Då slänger jag in brasklappen att just den här finns gratis som PDF och det är väl värt att kolal dem innan man beställer dem som böcker