Nekromanti Bra PDF-läsare till iPad

Jag ska alldeles strax ge mig iväg på en Quest. Klarar jag den så är Belöningen en sprillans ny iPad2.

I den andra diskussionen om plattor så erbjöds det tips på bra PDF-läsare. Det behöver jag nu :gremsmile:

Edit: Just ja, jag skulle även vilja ha möjligheten att editera eller lägga på text i pdf:er så att man tex kan ha rollformulär på dem. Så information och tips om sådant skulle vara uppskattat.

Genesis

Ni dés ni maître
Jag kör Stanza som allmän PDF-app. Tror dock knappast att det finns möjlighet till att skriva på filerna, dock. Vete tusan om någon app har den möjligheten. Det är inte vad de flesta använder PDFer till, liksom.

Tack för tipsen på läsare, sitter och syncar min padda nu :gremsmile: Ang. editera pdf:er. Sånna där rollformulär som går att fylla i på, de borde väl funka med en pdf:läsare?

Goodreader har jag nu skaffat, (testade Stanxa också men gillade den inte på rak arm, glad att jag vågade betala 38kr för Goodreader.)

Jag ville gärna använda mig av Dantes formulär till Pathfinder, och jag hittad ett sätt att göra det på, för i Goodreader kan man skitenkelt lägga på noteringar och även bilder m.m om man vill. Dessutom så sparar den automatiskt det som en NY pdf och lämnar den gamla orörd.

Jag bifogar min karaktär här, visst, inte det snyggaste, men helt klart funktionellt och efter man fått ner allt på rätt plats så är det jätteenkelt att editera under spelets gång. Ja, tex. så kan man välja vilken färg som helst om man INTE vill ha texten röd :gremsmile:

Attachments