Nekromanti Bra signaturer på wrnu

Fienden

Hero
Här postar vi om vi har riktigt coola signaturer, vet någon som har en eller vill berömma någon annan för dennes grymma signatur. Som alla vet är bra signatur = stor ePeen, så därför är det JÄTTEVIKTIGT att ha en signatur.

Så, till att börja med: Min signatur. Jag har Christer Ulfbåge-poäng och är level 2 i Rising-raggare. Blivit avstängd på grund av mina avundsväckande muskler och har en egen hemsida.
Fuck. Yeah.

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Kraetyz said:
Här postar vi om vi har riktigt coola signaturer, vet någon som har en eller vill berömma någon annan för dennes grymma signatur. Som alla vet är bra signatur = stor ePeen, så därför är det JÄTTEVIKTIGT att ha en signatur.

Så, till att börja med: Min signatur. Jag har Christer Ulfbåge-poäng och är level 2 i Rising-raggare. Blivit avstängd på grund av mina avundsväckande muskler och har en egen hemsida.
Fuck. Yeah.

Det som gör att du får sexton miljarder minuspoäng är att din sig är fucking gigantisk.

Stor signatur = liten penis.

Jag borde snacka vidare med Gardener om att fixa en maxhöjd på signaturerna... i pixlar...

Petter42

Swordsman
Vilket skulle funka om alla hade samma skärmstorlek(se, jag sade inte ens upplösning!).
Gillar Gardeners(det är väl han som tycker att alla är bäst?)!
Känner även att jag varit här tillräckligt länge för att leta upp roliga grejer jag sagt!

solvebring

Superhero
Jag lägger nästan aldrig märke till andras signatur. Jag ser den aldrig typ. Förutom i de fall som Hans då den är en del av texten och faktiskt innehåller någonting av värde, eller i ditt fall då den tvingar sig på och bara är allmänt klumpig och jobbig, eller som i mitt eget fall då den består av någon bild eller banner.

... Nå, jag sätter inte stort värde vid signaturer och det finns inte så många som känns värda att bry sig om. En del kan ha något vettigt eller underhållande citat - det är trevligt, andra kan i form av text eller banner hänvisa en bra länk - det är också trevligt, och några få har något kort och schysst som alltid känns läsvärt - som t.ex. Hans som jag nämnt.
Fast om man nu ska berömma någon signatur ja då finns det bara en som är verkligt bra och det är Gardeners just för att det är den mest absolut fyndigaste signatur jag hittills sett.

Kort och gott, Han och Gardener, bäst hittills.

krank

solvebring said:
Tja, antar att man är medelmåttig i alla fall då. :gremlaugh:
Du har en bild i din sig. Det betyder att du är djävulen, eller i varje fall Hitler.

krank

Petter42 said:
Vilket skulle funka om alla hade samma skärmstorlek(se, jag sade inte ens upplösning!).
Det funkar ändå.

Man ser bara till att välja något rimligt, motsvarande t.ex 2-3 textrader max. Som funkar i många upplösningar.

krank

Kraetyz said:
Stora signaturer är manliga.
Jo, jag håller med. Eller menade du "manliga" som om det vore nåt bra?

Kraetyz said:
Ungefär som en M16 med utbyggd eldkastare/granatkastare.

...som också signalerar "jag har en jätteliten penis", ja. Så jag håller med, det är precis samma sak.

Sodivra

Champion
krank said:
Detta kommer hädanefter att vara känt som Kranks lag.

Signaturer är astöntiga. Ingen tycker att de är balla, förutom den som skrivit dem. Jag säger så här, finns det några signaturer som någon annan fått någon som helst behållning av?

Jag har klickat på länken i Debbies sig några gånger, så den är helt okej.

solvebring

Superhero
signaturer som någon annan fått någon som helst behållning av?
Mjaej...
Och nu känner jag ännu mer föra att byta bara för det. Brukar göra det då och då. =) Saken är nämligen den att man tröttnar fort på dem också, även sina egna.

solvebring

Superhero
Kraetyz said:
krank said:
Kraetyz said:
Stora signaturer är manliga.
Jo, jag håller med. Eller menade du "manliga" som om det vore nåt bra?

Kraetyz said:
Ungefär som en M16 med utbyggd eldkastare/granatkastare.
Tja, penisförlängare är tyvärr alltid penisförlängare.

...som också signalerar "jag har en jätteliten penis", ja. Så jag håller med, det är precis samma sak.
;( <-SADFACE

Konrad Konvalj

Myrmidon
Gardeners signatur lär ju vara den allra bästa och mest oförståeliga.

"Jag tycker Konrad Konvalj är bäst på forumet" stod det senast jag såg ett inlägg + bilden på C.P då förstås.

Min första tanke var nog; "Vatta Fnuck!".. är det nån som skojar med mig? Jo högst troligt eftersom jag är en forum-noob samt Eon-noob. Men fan vad jag har läskat mig på den, och jag har stolt visat upp den för mina spelare i min rollspelsgrupp

Dimfrost

Special Circumstances
Arvidos said:
krank said:
Detta kommer hädanefter att vara känt som Kranks lag.

Signaturer är astöntiga. Ingen tycker att de är balla, förutom den som skrivit dem. Jag säger så här, finns det några signaturer som någon annan fått någon som helst behållning av?

Jag har klickat på länken i Debbies sig några gånger, så den är helt okej.
Nightowls signatur brukade vara vettig, har jag för mig. Men jag har haft signaturvisning avslaget ända sedan några gamla gubbar började ha stora reklambanners där (som råkade handla om Noir och tidigare även SHI2, vill jag minnas, även om det senare var mindre störande animerat) så jag vet inte så noga. :gremsmile: