ovetskap
Oj då.
Jag visste inte ens att sidan fanns. Har nu såhär på påsklovs morgonen läst igenom dvärgamagin på din sida, och vad kan man säga.
Kvalitén är hög, det skulle lika gärna kunna ha stått i någon officiell modul.
Och faktiskt så är specifika dvärgamagiska besvärjelser någonting som jag letat efter. Jättebra !
Tyvärr så är ungefär det enda roliga som står på sidan, att läsa om Kayra vore kul, men det får man ju inte i dagsläget.
Om du vill fortsätta på magisvängen och vill skriva lite mer kampanj-matrial så att säga (istället för att skriva besvärjelser) så kan du sätta dig ned och skriva ihop någonting om Alvisk Magiteori, för det står nämligen ingenting alls om detta i Mystik Och Magi.
Det enda jag har tänkt ut är att alver troligtvis är ena hejare på vardagsmagi, eftersom så många alver behärskar åtminstone lite magi (alla Sanari). Sedan tror jag att dom faktiskt är bland dom bästa alkemikerna man kan hitta, och därtill så har dom nog en hyffsat vetenskaplig syn på magi, magiteoretiker lär vara vanligare hos alver än hos dom flesta magikerkulturerna.
Fan, kanske ska sätta mig ned och skriva ihop det här själv... /images/icons/grin.gif
bara en tanke.
PS Dina bilder som du renderat i galleriet är otroligt snygga för att vara "amatörjobb". Fortsätt så. Den Samme