Det är nog inte farligt för era psyken att spela blodiga rollspel tror jag...
Att drömma om rollspel borde vara ganska naturligt. Man är ju med kompissarna och spelar kanske flera timmar - eller i vissa mer extrema fall - dagar i sträck. Får man inte sova så blir man yr, och när man är yr (inte snurrig, utan mer åt håller kopia av en kopia av en kopia av en kopia...) och väl somnar så drömmer man mycket mer! Åtminstonde gör jag det... När man drömmer så drömmer, i alla fall jag, om saker som relaterar till det jag har gjort tidigare... Och är man såpass yr i bollen att man bara kommer ihåg den senaste timmen så finns det ju inte mycket mer att drömma om än rollspel. /images/icons/smile.gif
Är det sannt att nån sköt huvut av sig pga. han trodde att världen styrdes av demoner efter att ha spelat ett Kult äventyr för mycket? Eller är det bara bullshit?
ot - Undrar lite granna om någon annan är jag har drömmt mardrömmar om risk? Jag hade mösat upp ca 100 arme´er på Grönland (det blev så många att jag fick använda mig av flera olika färger på gubbarna!). När jag sedan när jag anföll Island som hade typ 7 armeér förlorade jag, att dö alla 100 armeérna tog hur lång tid som hellst... det blev en tortyrmardröm den natten... /images/icons/crazy.gif
Smaffy är jag. blä.