Nekromanti BTW Grattis Trädgårdsmästaren

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag kan bara...

...stämma in i gratulationerna.

Keep up the good work!

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Hoppas...

...nu att han inte blir allt för upprörd över att vi skriver så här o-rollspels-relaterade ilägg. Jag tänker i alla fall hylla!

Johan K

Gammal & dryg
Way to go !

Oj, många inlägg blir det !
Men bra jobbat iaf !

Ackerfors

Alas, your rapids!
Och så...

...en liten bild till våran jubilar!

<center>
</center>

Återigen Grattis!

Man Mountainman

Storsvagåret
Tja, fast på något sätt känns det som att Gardener inte behöver glädja sig åt många inlägg. Den extrastatus som fler inlägg kan ge är ju bara en droppe i det hav av status han redan besitter genom att vara den han är.

Men visst: Grattis till 5000 inlägg, Gard.

Sodivra

Champion
Ja, jäklar.

Gardener förtjänar en lika fin tråd som jag fick när jag fyllde 5000!

Varför vet ju alla. Gardener är storpappan, forumets far. Den som är störst och jobbar mest. Vare sig Gardener VILL vara överchefen (Vilket han troligen går med på med tanke på hans titel "Webchef") eller inte så har han rätt till den respekten som det medför, och som han också har nu..

Gardener gör iallafall ett sjujäkla jobb, och.. ja. Jag ska vara allvarlig.
Jag är väldigt tacksam för det. Tacksam för att forumet startades, och finns överhuvudtaget (Se slutet).
Jag vill inte binda fast Gardener med pliktkänslor, men forumet är ju hans barn, och det är han som har gjort det till vad det är.

Jag fick spela med Gardener med LinCon, och det är jag glad över. Han är en schysst kille, och jag ville verkligen lära känna honom mera.
Gardener misstags ofta för att vara sur på forumet, men det är inte alls hans mening att verka det -Utom ibland när han inte orkat med otacksamt gnäll och sånt från forumister. Men det tycker jag är bra. Han ska inte ta emot sånt bara för att han har hjälpt till väl.

Men i slutändan så gillar vi honom verkligen. :gremsmile: (Kolla bara hur alla reagerar på Gardeners utbrändhet. Storugglas kommentar kanske ska nämnas också..)
Gardener sa en gång till mig att det känns ovant med beröm.. Nå.. Då kanske det här känns så mycket bättre. Eller så kanske det är dags att du vänjer dig. :gremsmile:

Skål Gardener. Skål, mannen. Och tack.

Mask_UBBT

Hero
*hihi*

Kool, jueh!

Nåja, jag kan bara gratulera vår käre trägårsmäster, även om jag nog håller med Dnalor; Gard har nog mer pondus på forumet än vad som kan vara hälsosamt för honom :gremwink:

/Mask

Morgoth

Swashbuckler
Det är alltid svårt att gratta folk på forumet...

Arvid skrev att Gardener tyckte att det ovant att ta emot beröm. Och det är kanske inte så konstigt, det är svårt att skriva att man verkligen gillar någon utan att det antingen låter som fläskiga floskler eller något tystlåtet, litet...

Jaja, jag tyckte att Dnalors inlägg hade en bra knorr iallafall, så jag får väl ställa mig bakom det uttalandet, och Arvids lite mer episka, omvälvande uttalande var inte heller helt fel (det är överhuvudtaget aldrig fel med folk som tänker efter och gör sitt bästa för att tillägna ett litet memoriam (kan man säga så om levande människor?) åt någon.

Åsså, Yasse då, han fixade en bild. Också läckert.

Förra gången så grattade vi Arvid till 5000 inlägg (snart blir det väl [color:\\"blue\\"]JohanKa[/color]s tur, bland annat...) och då pillade jag in några bilder bara. Fast jag tror inte Gardener skulle vara särskilt förtjust i sextonbitars datagrafik, heller. :gremwink:

Jag tror inte jag sätter något klart slut på det här inlägget, det får stå på egna ben. Eller ja.

"May your guardian spirit be with you. Always."
-Martin Walkyier

(det är ett ganska kufiskt citat, men det passade väl lite, kanske?)

/Mog

Gardener

Champion
En får väl tacke till alla vänliga själar som gratulerat mig. Även om jag inte ser det som något speciellt hur många inlägg man har. =]

Quan'talis

Swashbuckler
Även om jag inte ser det som något speciellt hur många inlägg man har. =]
Då får du väl se det som att vi är rätt dåliga på att visa vår uppskattning, så vi måste hitta på ett svepskäl först...

JPS – gratulerar inte till de 5000 inläggen, men vill däremot visa lite upskattning för allt arbete du utför här. Tack så mycket! Och nu blev den här skumma pseudosignaturen längre än inlägget igen.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Grattis i efterskott!

Alla som lyckats masa sig över 5000-inläggs gränsen förtjänar minst en kram. När vi dessutom snackar om den store allfadern Gardener så räcker det ju inte med sådana futtigheter. Tusen tack för att du lägger ner så mycket tid och energi på oss och på denna sida.