Måndag och torsdag är de bästa av de dagarna för migFint hörni! Jag tänker att 3-4 spelare är lagom. Såhär ser mina tider ut:
Måndagar funkar.
Tisdagar funkar udda veckor.
Torsdagar funkar.
Söndagar funkar.
Jag sätter gärna upp mig som reserv eftersom jag var lite för långsam. Kan alla vardagar udda veckor om det skulle bli plats.Fint hörni! Jag tänker att 3-4 spelare är lagom.
Jag är öppen för förslag, men tänker mig typ tre timmar per session.Ska kolla upp. Vad tänker du dig för längd? En session? Kort / långt?
Måndagar, tisdagar och onsdagar funkar för mig. Gärna varannan vecka om möjligt.Fint hörni! Jag tänker att 3-4 spelare är lagom. Såhär ser mina tider ut:
Måndagar funkar.
Tisdagar funkar udda veckor.
Torsdagar funkar.
Söndagar funkar.
Tisdagar fungerar inte alls för migTisdagar kan nog fungera. Möjligt inte alla. Kör också gärna varannan vecka ungefär.
Ah missade! Kollar igen. Sorry.Tisdagar fungerar inte alls för mig
Funkar för migMåndagar jämna veckor då kanske?
Kan du måndagar jämna veckor @Xyas ? Om så ta platsen du så passar jag, jag spelar ju BW varannan vecka och snart antagligen BE också, världen blir ju lyckligare ju mer folk som spelar BW inte hur mycket BW just jag får spela.Jag sätter gärna upp mig som reserv eftersom jag var lite för långsam. Kan alla vardagar udda veckor om det skulle bli plats.