Nekromanti bwa ha, jag har nu skaffat Eon.

ForrestFox

Veteran
Jag är nu en stolt(?) ägare till Eon, och har införskaffat Eon 2 Deluxe i hårdpärm, 447 av 540.
Har börjat skumma igenom de första sidorna, och än så länge är det rätt så snarlikt som Neotech.
Låg och läste högt för min flickvän igår innan vi skulle sova ur "En berättelse", och till min förvåning så kunde hon uttala alla de krångliga namnen helt flytande gämfört med mina kråklika uttal. (Namn som; Tzorcelan, Cirzas med mer), och då är hon inte ens fantasyinspirerad (vilket jag försöker råda bot på.. någon som har något tips?)
Det har börjat väckas lite frågor dock, som jag snart kommer att söka svar på här på forumet, så var bered på (dumma) frågor inom en snar framtid om jag ej själv kan finna svaren.
:gremgrin:

Ymir

Liten kantbaron
Tråden låses

Trevligt, trevligt, men vi försöker åstadkomma konstruktiv diskussion här på forumet, och ditt inlägg inbjuder inte till diskussion för fem öre. Därför låser jag det nu, och får be dig att inte skriva ett sådant igen. Du är dock mycket välkommen när du, som du skrev, omsider har frågor eller något annat du vill diskutera.

- Ymir, admin