Nekromanti CalCon

Johan K

Gammal & dryg
Jaha, då börjar ju CalCon närma sig då...
Vilka av wrnu:s forumfolk ska dit ??? Hoppas att det blir en hel del, för det vore ju skoj att träffa er !!! :gremlaugh:
För lite mer info, så kan ni gå in på deras hemsida som ni hittar här.

/ Johan K, som väntar på julmaten

Robban

Hero
Jag kommer nog faktiskt att åka, även om jag inte har nån aning om NÄR jag dyker upp...

Foggmock

Myrmidon
Jag kommer givetvis, i form av forumets kvotKalmarit, att vara där. Min flickvän kommer jag ha med mig, så om en nästintill skallig överviktig kille med glasögon inte fångar ert blickfång kanske en normalbyggd kvinna med lååångt blont lockigt hår kan göra det - och hittar ni henne är det ganska säkert att jag finns i släptåg.

Kommer snacka med Svenne (konventsgeneralen) asap, och om saker och ting löser sig får jag ett eget hörn i cafeterian, och i såna fall kommer min lila väska och mina pyramider att finnas där för allmän beskådan och utlåning.

Robban

Hero
jag bor i cafeterian på calcon och gothcon, så du lär nog se mig där också... ska se om jag kan hitta en bild...
2 sekunder senare:

tja, det är ju ingen hemlighet att jag är sexigast på wrnu... :gremwink:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Men det är ju jag!

"...så om en nästintill skallig överviktig kille med glasögon inte fångar ert blickfång ..."

Mycket har tydligen hänt under min frånvaro ifrån Linköping. Både en flickvån och ett besök på CalCon? Ja, där ser man. :gremgrin:

Johan K

Gammal & dryg
och om saker och ting löser sig får jag ett eget hörn i cafeterian, och i såna fall kommer min lila väska och mina pyramider att finnas där för allmän beskådan och utlåning.
Så bra, då kanske man kan ta & föröska förstå sig mer på de där pyramidgrejerna... :gremtongue:

/ Johan K, som absolut ska plocka med sig Spank the monkey till CalCon

Foggmock

Myrmidon
Re: Men det är ju jag!

Jag är överviktigare, och dessutom har jag inte odlat fram något fånigt litet skägg. :gremsmirk:

Johan K

Gammal & dryg
Konventskoma !

Jaha, då sitter man här då i sin tryfgga vrå i hemmet efter ett konvent.
Får lov & säga att jag hadde det välldans trevligt på årets upplaga av CalCon. Man träffade en hel massa skönt fok mest hela tiden.
Det blev ju spelat en hel del spel, vore ju konstigt annars, på konventet. Det jag lirade var Lobo 77, Carcassonne, Take 6, Spank the monkey, Go, Burn in hell. Hann åxå med 2 trevliga DoD-sceanrion åxå, vilket var jäkligt skoj !!
Tyvärr så träffade jag inte så många forumiter, blev 2 stycken & det var Fogge & tin(inte så aktiv här på forumet, men ändå).
Det som var lite tråkigt iår var att det var lite folk på konventet. :gremfrown: Men man får ju hopaps på att det kommer fler näsat år.

/ Johan K, som ändock är nöjd med årets CalCon