Nekromanti Card Hunter - nån som spelar?

Fienden

Hero
Nu har jag klarat av hela single player-kampanjen till Cardhunter. :gremsmile: Dags att börja spela Multiplayer på riktigt, bli världsbäst och så innan servrarna rensas för release.

Ond bråd död

Swashbuckler
Lite udda grej att SL är supernördig och hans bror är en sån där dryg tv-serie-mobbar-brorsa. Undra vad de tänkte. Är det spelskaparnas egen nostalgiska färgning tro.

Fienden

Hero
Ond bråd död said:
Lite udda grej att SL är supernördig och hans bror är en sån där dryg tv-serie-mobbar-brorsa. Undra vad de tänkte. Är det spelskaparnas egen nostalgiska färgning tro.
Hans bror är ju bara en typisk regelbög. Har du aldrig träffat sådana nördar? Finns överallt.

"Melvin posted a thread on Blue Manchu forums last night. 'Putting the Master back in the Dungeon'. It's over 10000 words long, and I quote: "The sacred role of the game master is under attack by storytelling hippies.""

Kanske några ord fel, men tyckte det var så jävla perfekt.

Erik_N

Warrior
Spelade betan ett tag och hade kul med den, men fastnade på något konstigt sätt i single player delen, utan resurser att förbättra min grupp, och utklassad av den enda dungeon jag hade tillgång till. Det kanske fanns någon väg ut, men det var inte uppenbart för mig, så jag la det åt sidan.

Big Marco

Läskig
Erik Ny said:
Spelade betan ett tag och hade kul med den, men fastnade på något konstigt sätt i single player delen, utan resurser att förbättra min grupp, och utklassad av den enda dungeon jag hade tillgång till. Det kanske fanns någon väg ut, men det var inte uppenbart för mig, så jag la det åt sidan.
Vet inte om du redan vet det, men du delar item pool med dina gäng från både campaign- och multiplayer-mode. Så kör du fast utan bra stuff (vissa dungeons är verkligen sten-sax-påse) kan du alltid köra lite MP (som hittills för mig har inneburit slåss mot AI och inte en annan människa).

Erik_N

Warrior
Marco Behrmann said:
Vet inte om du redan vet det, men du delar item pool med dina gäng från både campaign- och multiplayer-mode. Så kör du fast utan bra stuff (vissa dungeons är verkligen sten-sax-påse) kan du alltid köra lite MP (som hittills för mig har inneburit slåss mot AI och inte en annan människa).
Aha! Nej, det visste jag inte. Tackar!