Minimoni
Homelander
Fan... Jävla 2016 :-(
Med en "For Carrie Fisher"-text, gärna det. Men jag tycker inte att Leia behöver vara med i fler filmer. Att se en zombie-uncanny-valley-leia* ser jag snarare som ett hån i det här läget...Lukas;n214893 said:Om inte Star wars episod VIII blir tillägnat henne så kommer jag bojkotta alla Star wars filmer som disney någonsin gör.
Vad jag fattat hadde hon redan filmat hela sin roll för nästa film, Så det är först episod 9 som zombie-leia blir en aktuell fråga, men ja jag håller med dig, jag hoppas vi slipper det.krank;n214944 said:Med en "For Carrie Fisher"-text, gärna det. Men jag tycker inte att Leia behöver vara med i fler filmer. Att se en zombie-uncanny-valley-leia* ser jag snarare som ett hån i det här läget...
Jo, episod VIII är färdigfilmad. Jag håller med er om att det blir fel med en låtsasleja i IX men å andra sidan vet vi ju inte om hon har en central roll i handlingen som ska fortsätta in i den filmen så man kanske måste ha med henne på något sätt för att det inte ska bli konstigt.Lukas;n214968 said:Vad jag fattat hadde hon redan filmat hela sin roll för nästa film, Så det är först episod 9 som zombie-leia blir en aktuell fråga, men ja jag håller med dig, jag hoppas vi slipper det.
Om du menar att Rogue One visar med all önskvärd tydlighet att det fortfarande inte går att skapa människor i CGI utan att få en stark Uncanny Valley-effekt så håller jag med... Det är absolut görbart att skapa människor som ser ut som slem man hällt ner i färgade kondomer.Dazumal;n214977 said:Rogue One har visat med all önskvärd tydlighet att tekniken är så pass förfinad att det är görbart, så jag ser det inte som något större problem.