Nekromanti cerec tzorcelan

jorik

Veteran
jag köpte alldeles precis geografica mundana och när jag började läsa om asharien så stod det att det inte fanns några egentliga adelstitlar där, hur kunde då Cerec bli baron?

Mogger

Hipsteranka
Cerec bor i Asharien. Där finns titlar. Visserligen kallas de vanligen för jarl och sånt men Cerec som är cirefalier visste inte bättre än att kalla sig baron. :gremwink:

Tja, när stackars Cerec skapades var Ashariens system ännu inte påhittat, varpå han utnämndes till ett standard 'baron'.
Senare kom det att bli pga. att hans fader är typ Kurfurst, men han, som pratar mer Ashariska, kallar sig för baron....

Zug209_ivenhoe

Warrior
Måste bara säga att jag tycker Cerek och Drevegan (ni vet den där muntergöken) är de två grymmaste personerna och kickar ass med Den dära alven.

Zug209_ivenhoe

Warrior
du är en rätt konstig person
Jag spelar rollspel och kommer ursprungligen från Östersund. Kan man vara normal då? :gremconfused:

Dessutom (nu kommer alla hoppa på mig) men menar (må gud förlåta mig) du inte sidan?
"Sittan" vad fasiken är det?

EREDON

Veteran
Cerec Tzorcelan är en Cirefalisk tempelriddare som dyrkar Cirza. Då bör man väl inte komma från Asharien.