Erik Brickman
Veteran
Hej. Jag heter Erik och bor i utkanten av Örebro. Jag har sedan ett bra tag tillbaka spelat D&D (Dungeons & Dragons) med ett gäng. Men nu är jag SÅ peppad på att få spelleda en kampanj eller ett antal äventyr i nåt av Chaosiums rollspel. Sånt som t.ex. Stormbringer, Call of Cthulhu, Runequest, eller allra helst Pendragon. Men det verkar som folk antingen BARA spelar D&D eller nåt annat än de nyss nämnda. Jag kan lova att dessa är dom absolut bästa, mest själv-skötande och underbara bordsrollspel som finns, alla kategorier! Har ni inte provat på nåt av dom, gör då det snarast!!!
Men det verkar vara skottpengar på folk som spelar dessa typer av rollspel i Örebro med omnejd, eller så är spelarna av dessa spel här i Örebro mer hemlighetsfulla och vill inte ha
fler till sina grupper. Jag vet inte. Tråkigt är det i alla fall, och folk missar verkligen ett antal mycket bra rollspel.
Om det är nån som vill spela nån av ovan nämnda spel (inte D&D) - hör av er!!!
VH Erik Brickman aka Dracopticon.
Men det verkar vara skottpengar på folk som spelar dessa typer av rollspel i Örebro med omnejd, eller så är spelarna av dessa spel här i Örebro mer hemlighetsfulla och vill inte ha
fler till sina grupper. Jag vet inte. Tråkigt är det i alla fall, och folk missar verkligen ett antal mycket bra rollspel.
Om det är nån som vill spela nån av ovan nämnda spel (inte D&D) - hör av er!!!
VH Erik Brickman aka Dracopticon.