Nekromanti Character generator till Call of Cthulhu

Rickard

Urverk speldesign
Vilket är sidan som generatorn hänvisar till [NT]

/[color:448800]Han</font color=448800> som tycker Byakhee är den bästa och mest fullständiga generator han stött på

Robertino

Veteran
Re: Vilket är sidan som generatorn hänvisar till [NT]

Jag antar att frågan gäller länken från "about byakhee", denna går till den gamla geocities länken.

-Tino

Rickard

Urverk speldesign
Missförstånd [OT]

Jag hatar när jag försöker skriva kort och så missuppfattar folk mig.. Att jag aldrig lär mig.. *slår sig själv på fingrarna*

"Jag antar att frågan gäller länken från 'about byakhee', denna går till den gamla geocities länken.
Det var ingen fråga, utan ett påstående.. Inget frågetecken och började med ordet "Vilket", inte Vilken.. Jag hade dessutom med "också" men det fick jag plocka bort för att titeln blir för lång..

Jag har en rätt gammal version av Byakhee (2 år), så det är mycket möjligt att det finns en ny adress..
Anledningen varför [color:blue]KaGGe</font color=blue> inte fick länken att fungera, kan vara att han tog med punkten som du avslutade meningen, där länken ingick, med..

http://www.btinternet.com/~dharvey/byakhee.html

/[color:448800]Han</font color=448800> som själv gjort det misstaget med att avsluta länkar med punkter, eftersom länken varit sist i en mening

KaGGe

Veteran
Re: Missförstånd [OT]

möjligt vis min vän, men iaf så är det vella samma sida eftersom att jag fick fel men sökte på den sida som kom upp och jag fick fram min adress sen tror jag inte att det kommer att komma nån fler version av Byakhee även om det e requestat ...