Nekromanti Cheap-o

Tjyven

Veteran
Cheap-o är ett riktigt kul märke... engångspistoler... jag har en några undringar om dom, hur mycket kostar dom? måste man ha licens för dom? Jag hoppas att jag kan få svar på detta! Cheap-o..... finns det olika sorters cheap-o också eller är det bara pistolen?
//Tjyven

smagu

Veteran
Har du Neo Offensiv ?? Om inte, köp den. Pistolen? jag hittar 5 pistoler i olika varianter och 5 kpistar. Pris och dyl står oxå i vapenlistan. Naturligtvis krävs vapenlicens och följer de regler som gäller för pistoler. Sen att den är billig, opålitlig och ej kan laddas om är som man säger "beside the point"

/Smagu

Magnum_UBBT

Warrior
Cheap-o liknande vapen är har stora möjligheter bla hitmen och det är kul att man har tagit med sådana vapen. Passar bra i våran slit och slängkultur =)

(smagu>> peace! /images/icons/clown.gif )

nexussix

Warrior
Cheap-O är klockrena! Kanske Offensivs coolaste vapen? De känns de mer framtid och cyberpunk än t.ex. en ny version av MP-5.
Stod det inte att det på en del ställen gick att köpa Cheap-O via automater?

smaffy

Hero
hur löser de detdär lilla problemet med vapenlicens, vapenskåp etc etc. om de förvaras i automater?

oavsett hur befästa cheap-o's automater är (oavsett hur "mycket" vapenskåp det är) så står dem ju ändå obevakade nånstanns.. och då blir det ju enkelt att plundra ifall man är målmedveten.. eller?