L leoron Veteran Joined 10 Oct 2002 Messages 11 Location Vikbolandet vid Norrköping 4 Nov 2002 #1 Finns det någon bild på cinneach-svärdet och i så fall var?
Krille Super Moderator Joined 7 Feb 2000 Messages 29,540 Location Mölndal, Sverige 4 Nov 2002 #2 "Finns det någon bild på cinneach-svärdet" Ja. "och i så fall var?" I Krigarens Väg, till exempel, eller här.
"Finns det någon bild på cinneach-svärdet" Ja. "och i så fall var?" I Krigarens Väg, till exempel, eller här.
L leoron Veteran Joined 10 Oct 2002 Messages 11 Location Vikbolandet vid Norrköping 4 Nov 2002 #3 TACK
S samiis Warrior Joined 20 Sep 2002 Messages 355 Location Kristianstad 4 Nov 2002 #4 Synd där, bara, affe... Du kommer nog aldrig att befinna dig i Alarinn, du håller dig till Asharien och Ashariens vapen...
Synd där, bara, affe... Du kommer nog aldrig att befinna dig i Alarinn, du håller dig till Asharien och Ashariens vapen...
Z Zug209_ivenhoe Warrior Joined 12 Feb 2001 Messages 268 Location Uppsala 5 Nov 2002 #5 Skulle du vilja ha ett cinneach-svärd? Det är ju bara bergslandskusinernas nya sätt plagiera de riktiga alverna.
Skulle du vilja ha ett cinneach-svärd? Det är ju bara bergslandskusinernas nya sätt plagiera de riktiga alverna.
V Victor Palm Hero Joined 1 Oct 2002 Messages 926 Location Lund, Skåne 5 Nov 2002 #6 Jag håller med; jag har aldrig gillat Léaram. Jag vet inte varför, det har bara blivit så... Mvh Victor Palm I'll be back
Jag håller med; jag har aldrig gillat Léaram. Jag vet inte varför, det har bara blivit så... Mvh Victor Palm I'll be back
R Railin av Zolod Hero Joined 29 Nov 2001 Messages 1,337 Location Göteborg 5 Nov 2002 #7 Tyst med är, Learam och Henea är dom ända riktiga alverna! Ni har ju aldrig kunnat rikta hörseln.
V Victor Palm Hero Joined 1 Oct 2002 Messages 926 Location Lund, Skåne 5 Nov 2002 #8 Hörseln är ju inte allt. Det är ju thism som är de riktiga alverna Mvh Victor Palm I'll be back
P Phelan Hero Joined 21 May 2002 Messages 1,398 Location Umeå 5 Nov 2002 #9 Léaram klarar sig undan Förbannelsen längst - kanske är en fingervisning om vilka som har förstått sig på det här med livet bäst! Mvh / Phelan
Léaram klarar sig undan Förbannelsen längst - kanske är en fingervisning om vilka som har förstått sig på det här med livet bäst! Mvh / Phelan
V Victor Palm Hero Joined 1 Oct 2002 Messages 926 Location Lund, Skåne 5 Nov 2002 #10 Den här diskutionen börjar bli patetisk. Jag föreslår att vi lägger ner den innan tråden låses. Ingen kommer ju ändå ge vika för den andre. Mvh Victor Palm I'll be back PS. Vi bor i samma härliga studentstad DS.
Den här diskutionen börjar bli patetisk. Jag föreslår att vi lägger ner den innan tråden låses. Ingen kommer ju ändå ge vika för den andre. Mvh Victor Palm I'll be back PS. Vi bor i samma härliga studentstad DS.
T Tzam Warrior Joined 16 Oct 2002 Messages 328 Location öhh... nära Sundsvall 5 Nov 2002 #11 Jo, men låt säga att det helt plötsligt kommer en Léaram smed och hälsar på i Sunari då!!
S samiis Warrior Joined 20 Sep 2002 Messages 355 Location Kristianstad 5 Nov 2002 #12 Dom svikarna, som lämnar henéaalvera i grottorna hos dvärgar... Nädu... Thism är bara mesar som kanske ser lite respektingivande ut, Alvernas motsvarighet till trukher...
Dom svikarna, som lämnar henéaalvera i grottorna hos dvärgar... Nädu... Thism är bara mesar som kanske ser lite respektingivande ut, Alvernas motsvarighet till trukher...
P Phelan Hero Joined 21 May 2002 Messages 1,398 Location Umeå 5 Nov 2002 #13 Nähä?! Nåväl, jag accepterar din kapitulation PS. Denna härliga stad som just nu för tankarna till Stalingrad ´42-´43... DS. Mvh / Phelan
Nähä?! Nåväl, jag accepterar din kapitulation PS. Denna härliga stad som just nu för tankarna till Stalingrad ´42-´43... DS. Mvh / Phelan
F Fred Veteran Joined 17 Sep 2002 Messages 50 Location Kunsbacka 5 Nov 2002 #14 Det är inte så troligt att smed från Learam skulle komma till Sanari. speciellt inte för att göra Cinneach svärd till Thism alver...
Det är inte så troligt att smed från Learam skulle komma till Sanari. speciellt inte för att göra Cinneach svärd till Thism alver...
T Tzam Warrior Joined 16 Oct 2002 Messages 328 Location öhh... nära Sundsvall 5 Nov 2002 #15 Va... Skyll inte på mig det var inte jag som sa det... Det.. var.. öh... SL!! ja... så va det!!! Jo, men du har rätt jag tror inte häller att det skulle hända!!
Va... Skyll inte på mig det var inte jag som sa det... Det.. var.. öh... SL!! ja... så va det!!! Jo, men du har rätt jag tror inte häller att det skulle hända!!