Frazzeman
Veteran
Hejsan!
Jag har länge funderat på två saker, nämligen:
1: Hur bär man en Cinneach, på ryggen eller vid sidan?
2: Hur vanligt är det med vapen i Alarinn, har var tredje alv verkligen vapen, eller kan var tredje alv bruka ett vapen? anledningen att jag snackar om tredje delar är att Alarinn har en befolkning på 300 0000 invånare och 90 000 av dessa kan ställa upp i en folk milis, det är en jäkla massa Carwelan och Cinneach.
Jag planerar en längre kampanj i detta underbara land och behöver därför räta ut några frågetecken!
Frazzeman ska nog söka jobb som smed nästa gång han har vägarna förbi Alarinn
ursäkta om allt är lite stökigt jag har bara vitt bälte i forum just nu... /images/icons/blush.gif
Frazze- smaka det alviska stålet främling, för friheten, för Alarinn!!
Jag har länge funderat på två saker, nämligen:
1: Hur bär man en Cinneach, på ryggen eller vid sidan?
2: Hur vanligt är det med vapen i Alarinn, har var tredje alv verkligen vapen, eller kan var tredje alv bruka ett vapen? anledningen att jag snackar om tredje delar är att Alarinn har en befolkning på 300 0000 invånare och 90 000 av dessa kan ställa upp i en folk milis, det är en jäkla massa Carwelan och Cinneach.
Jag planerar en längre kampanj i detta underbara land och behöver därför räta ut några frågetecken!
Frazzeman ska nog söka jobb som smed nästa gång han har vägarna förbi Alarinn
ursäkta om allt är lite stökigt jag har bara vitt bälte i forum just nu... /images/icons/blush.gif
Frazze- smaka det alviska stålet främling, för friheten, för Alarinn!!