Nekromanti Cirefalier - Illustrationer

Big Marco

Läskig
Det verkar som om Alf Svensson ("De fördömdas sista hopp", bla) kommer att göra inlagebilderna i Cirefaliska Samväldet. Yippie, säger jag. =)

Helmgast
Yippie säger jag med!

Jag sa ju det till Nallo. :gremsmile:

Nu är mitt mål att Tham som illustrerade Viking ska teckna Barbarer & människofolk. Inte så sannolikt kanske...

Ezping Orm

Hero
Re: Hurra säger jag!

Nu är mitt mål att Tham som illustrerade Viking ska teckna Barbarer & människofolk. Inte så sannolikt kanske...
Bor inte han i USA nu? Men skulle ni få tag i honom så lyfter jag definitivt på hatten! Thams alster dryper ju av eonstämning (enligt mig)..

//Ezping Orm -som just avlutade en DFSH-spelomgång.

Pendragon

Swashbuckler
Wunderbaum!

Läckert! Betyder detta att du själv kommer finnas till hands för att godkänna bilderna och styra upp "looken" så att den blir rätt och cirefalisk?

Nån koll på vem som gör omslagsbilden? Det är ju helt klart att föredra om de fick ett "eget" omslag då jag har svårt att tänka mig att det finns så många färdiga passande bilder.

Gör Alf Svensson sånt också? Annars har ju Kim Vässmar visat sig fullt kapabel i och med Monster i Mundana-omslaget.

/Joel - som suktar efter cirefaliermodulen

Big Marco

Läskig
Re: Wunderbaum!

Eftersom jag och Alf jobbar på samma arbetsplats tror jag inte det blir några problem att få rätt look.

Omslaget blir antagligen en Parkinson-bild, som är mycket passande. Så fort jag får "go!" på den kommer den att presenteras.

storken

Warrior
Re: Wunderbaum!

Omslaget blir antagligen en Parkinson-bild, som är mycket passande. Så fort jag får "go!" på den kommer den att presenteras.
Erkänn att det är den eller den minus bankomaten :gremwink:

Lord Renisis

Warrior
Re: WunderVässmar!!!

Vässmar gjorde ett riktigt bra jobb till MiM......
Varför inte ge honom chansen till Cirefalier? Ja menar han är ju mycket omtyckt och så...
Man ska väll belöna goda arbeten med ett till?
Annars ser jag fram imot Modulen Cirefalier.....
Självklart vill jag ha drakar och Atlasboxen, låt vässmar ta dom iallafall?

/Hugo, I am back!

Helmgast

Vässmar jobbar på Drakar vilket betyder att han inte hinner med Cirefalier.

Atlasboxen blir nog mycket Dover/Hellervik. I konsekvens med Geografica. För övrigt inte jättemånga nya bilder, det är ju ett uppslagvserk.

Mouja

Hero
Det låter mycket bra!
Speciellt om jag har fattat det rätt och du har ett finger med i bilderna om hur de ska vara... inte för att jag inte litar på Alf då - han har gjort mycket bra bilder hittills. Mycket Eon-stämning över dem.

Längtar redan efter den boken :gremsmile: och inte enbart efter bilderna då, utan efter texten med..

Big Marco

Läskig
Re: Utan bankomat

,-)

Det blir en text som behandlar bilden dessutom. Bilden är klockren. En cirefalisk husfurst, dennes hustru och en besökare från annat land. =)

storken

Warrior
Re: Utan bankomat

Instämmer fullt! Bara resten av omslaget blir guldsandgulbrun-aktigt, för det har jag alltid tänkt mig!

Legion

Warrior

Hemskt vänligt av dig att du oroar dig för mitt blodtryck och min stressfaktor. Men jag är faktiskt fullt kapabel att avgöra vad som hinns med och inte hinns med...; )