Letade igenom några gamla kollegieblock, kinaböcker och textfiler, och hittade några gamla tramsiga citat som ingen kommer att ha glädje av
"Jag tänker, det är därför det är så tyst." - av Ymir. En av mina favoriter, inte bara för att det är så sant, utan också för att det är så _ärligt_.
"Fan, då får vi inte göra abort" - Andy, när han får reda på att scenariot utpspelar sig före reformationen.
"Dövstumma kan faktiskt lära sig prata!" - mer visdom från Ymir
- Jag undrar om några misstankar kommer riktas mot oss... (på bred norrländska, av Rax (inte forumRax))
- För vadårå? (på misslyckat imiterad norrländska av mig)
- Joo... Vi sköt ju ihjäl din kärring...
"Fan vad många extraspår..." - jag igen - uppenbarligen hade jag köat ett helt gäng med skivor i winamp.
Exterus: hoh, jag ska spela imorrn. cyberpunk/CoC/Traveller/Wastelands(!) eller Western
Lycan: var det där en crossover?
Exterus: nejnej
Exterus: antingen
Exterus: alltså, något av dem
Exterus: herregud
Exterus: vilket monster till crossover det där skulle bli
Exterus: henrik skulle mörda mig med en rostig sked om jag ens antydde något dylikt
"IT-gymnasium är ändå högst i cs-tjockishierarkin" / Mogge - av någon anledning tyckte jag den var grymt kul.
Och slutligen, fler fåniga IRC-citat.
w176: Xenstrom: Varför har du synts i kanalen så lite på sistone?
Xenstrom: w176: fått hem Star Trek-dvd-boxar
w176: Xenstrom: Ah, vi fruktade att du skaffat ett liv
Dnalor: Hon fruktade. Jag tvivlade aldrig på dig!
Netfeed: Storuggla: du vågar aldrig yxmörda Yassilus... aldrig
Storuggla: Vågar jag inte?
Storuggla: Jag är ju arbetslös, vad har jag att riskera?
Yassilus: Ban från wrnu? :O
Dnalor: Statistik är som vilket annat tortyrredskap som helst. Det kan användas i goda syften eller i onda syften
Lycan: fast det är klart; varför en (1) nörd när du kan få tusen?
MrChina: mindre klegg.
MrChina: åhh... nytt bottenrekord.
"Jag tänker, det är därför det är så tyst." - av Ymir. En av mina favoriter, inte bara för att det är så sant, utan också för att det är så _ärligt_.
"Fan, då får vi inte göra abort" - Andy, när han får reda på att scenariot utpspelar sig före reformationen.
"Dövstumma kan faktiskt lära sig prata!" - mer visdom från Ymir
- Jag undrar om några misstankar kommer riktas mot oss... (på bred norrländska, av Rax (inte forumRax))
- För vadårå? (på misslyckat imiterad norrländska av mig)
- Joo... Vi sköt ju ihjäl din kärring...
"Fan vad många extraspår..." - jag igen - uppenbarligen hade jag köat ett helt gäng med skivor i winamp.
Exterus: hoh, jag ska spela imorrn. cyberpunk/CoC/Traveller/Wastelands(!) eller Western
Lycan: var det där en crossover?
Exterus: nejnej
Exterus: antingen
Exterus: alltså, något av dem
Exterus: herregud
Exterus: vilket monster till crossover det där skulle bli
Exterus: henrik skulle mörda mig med en rostig sked om jag ens antydde något dylikt
"IT-gymnasium är ändå högst i cs-tjockishierarkin" / Mogge - av någon anledning tyckte jag den var grymt kul.
Och slutligen, fler fåniga IRC-citat.
w176: Xenstrom: Varför har du synts i kanalen så lite på sistone?
Xenstrom: w176: fått hem Star Trek-dvd-boxar
w176: Xenstrom: Ah, vi fruktade att du skaffat ett liv
Dnalor: Hon fruktade. Jag tvivlade aldrig på dig!
Netfeed: Storuggla: du vågar aldrig yxmörda Yassilus... aldrig
Storuggla: Vågar jag inte?
Storuggla: Jag är ju arbetslös, vad har jag att riskera?
Yassilus: Ban från wrnu? :O
Dnalor: Statistik är som vilket annat tortyrredskap som helst. Det kan användas i goda syften eller i onda syften
Lycan: fast det är klart; varför en (1) nörd när du kan få tusen?
MrChina: mindre klegg.
MrChina: åhh... nytt bottenrekord.