Nekromanti Constantine

PAX

Jordisk Äventyrare
Äntligen! (som en man i rosa träningsoverall skulle sagt)

Stormare som Satan och Reeves som Constantine...

Storuggla

Champion
Ifall någon som läser detta och inte vet vad tusan du talar om men vill veta, vart vänder de sig då?

Storuggla, petar

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Stormare som Satan och Reeves som Constantine...
Fast det hade ju passat bättre med någon som till exempel var blond, eller engelsman, eller äldre, eller såg ut en smula som John Constantine.

De bilder jag sett från filmen såg okej ut, men jag fruktar ändå en ny League of Extraordinary Gentlemen.

/tobias

PAX

Jordisk Äventyrare
Jo, jag blev lite fundersam när Reeves ska göra denna också...

Hade kanske funkat med Robert Carlyle...

chrull

Stockholm Kartell
Fast det hade ju passat bättre med någon som till exempel var blond, eller engelsman, eller äldre, eller såg ut en smula som John Constantine.
Och kunde skådespela?

Nej herregud. tänker de förstöra ytterligare en bra serie. Snart vill jag inte vara med längre.

chrull

Ulfgeir

Swashbuckler
De skall tydligen göra en del andra ändringar med. Exempelvis en kvinnlig Gabriel. Ok, den skådespelerskan har ett ganska androgynt utseende vilket hon bevisade i filmen Orlando.

Johan K

Gammal & dryg
Woohooo !

mmkay !!
Det där låter ju intressant ju !
Ja menar, Stormare är ju inte en allt för illa skådespelare & Reeves är kju heller inte allt för illa !
Ska bli riktigt skoj att se den !

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
De skall tydligen göra en del andra ändringar med. Exempelvis en kvinnlig Gabriel. Ok, den skådespelerskan har ett ganska androgynt utseende vilket hon bevisade i filmen Orlando.
Om du tyckte det var illa, koll på det här!

Det är en länk till en 17-årig skådis, vilket i sig inte är så illa. Vad som är illa är att han ska spela Chas i filmen. (För de som inte läser serien så är Chas John Constantines polare från ungdomsåren, en taxichaffis på drygt 40.) Precis vad alla bra filmer behöver: En ung sidekick till hjälten:

Jag vill minnas följande ordväxling (men orkar inte slå upp den, så jag tar bara andemeningen):
John (till Chas): Just don't expect to become my trusty sidekick or anything.
Kit: Quick Chas! To the piss of-mobile!

/tobias