SÄLJES Coriolis och Svärdets sång

Bifur

Veteran
Hyllrensar lite sådant som av olika skäl bara samlar damm.
  • Svärdets sång, grundspelet i låda. Kickstarter-utgåvan (fast det är väl ingen skillnad). Komplett med sägenhäfte, karta och klistermärken. Fint skick. Genomläst 1 gång, lätt hyllskav. 350 kr.
  • Korpens klagan, äventyrsmodul till Svärdets sång. Fint skick. Genomläst 1 gång, lätt hyllskav. 250 kr. SÅLD
  • Quetzels torn, äventyrsmodul till Svärdets sång. Närmast nyskick, aldrig läst. 200 kr.
  • Tärningspaket till Svärdets sång. Oanvänt. 200 kr. SÅLD
  • Kortpaket till Svärdets sång. Initiativ-kort, föremål, stridsmanövrar. Oanvänt. 150 kr.
  • Coriolis, grundspelet. Kickstarter-utgåvan. Komplett med tärningar, tabellhäfte, skepps- och stationsprofiler, stridskartor, kort för roller på skeppet, Coriolis-karta och tokens. Haft en tidigare ägare och genomläst av mig 1 gång. Fint skick, lätt hyllskav. 350 kr. SÅLD

Last edited:

luddwig

Lawful evil
Jag köper gärna tärningarna till Svärdets sång. Kan swisha om jag får ett nummer. Föreslår överlämning på GothCon så slipper vi paketerade och porto.

Bifur

Veteran
Jag köper gärna tärningarna till Svärdets sång. Kan swisha om jag får ett nummer. Föreslår överlämning på GothCon så slipper vi paketerade och porto.
Visst, de är dina. (Nu ska jag bara minnas det i nästan tre månader...)