Nekromanti Cthulhu spelare i Gbg sökes

robertdv

Veteran
Är en nyinflyttad kille på 31 år som spelat och varit SL för Call of Cthulhu sedan tonåren. Har dock inte spelat på något år nu, men känner att det börjar bli dags igen. Skulle därför vara kul om några erfarna rollspelare (över 20 år) hörde av sig så att vi kan bilda en ny grupp för spel av Call of Cthulhu. Du behöver absolut inte ha spelat Cthulhu innan. Huvudsaken är att du är en seriös rollspelare.

Anders

Hero
Har fått jobb i Göteborg (blev definitivt idag! /images/icons/smile.gif ) till hösten och flyttar dit i slutet av augusti (fast det verkar rätt knepigt med bostad). Skulle jag kunna få din e-postadress så kan jag höra av mig då så kan vi se hur spelläget är.

Har ganska lite erfarenhet av Cthulhu, men är mycket intresserad av att testa på det mer.

Arcana

Sodivra

Champion
Kommer du till Göteborg? Coolt.

Hoppas vi träffas någon dag, du är ju en av forumets profiler.. typ.. ett Arcana-inlägg tyder på kvalitet! /images/icons/wink.gif

Anders

Hero
Re: Kommer du till Göteborg? Coolt.

"Hoppas vi träffas någon dag"

Självklart ska vi träffas för att snacka om rollspel och om forumet! /images/icons/smile.gif Det är ju ett tag tills jag kommer till Göteborg, vi får höras av då.

Arcana - som inte trodde sig tillhöra forumets profiler. Det har förresten varit en hel del intressanta trådar på sistone men jag har haft alldeles för dåligt med tid för att delta i dem...

Wolfman

Veteran
Hej!

Mitt namn är Erik jag är 22 år och bor i Partille. Jag har själv funderat på att köpa Cthulhu eller hitta någon att spela med. Så gissa om jag blev glad när jag såg ditt inlägg. Nu ligger jag hemma (sjuk) och läser "At the moutains of madness". Tänkte jag skulle läsa en bok för att få en bättre uppfattning om spelet. Har aldrig spelat Cthulhu innan men är väldigt sugen.

Du får gärna höra av dig om det blir något speland!

Rev

Warrior
Jag är också relativt nyinflyttad (ett halvår) och skulle gärna spela CoC, om plats och möjlighet finns. Hör av dig om det blir något.-R (syntet@gmx.net)