Nekromanti Cyberpunk 2020 3rd edition

AEGIS PRIME

Swordsman
Läste i Fenix #6 på nyhetssvepet (tack för den här spalten) om rykten om Cyberpunk 2020 3rd edition. Är det någon mer som har hittat något. På R Talsorians hemsidan finns det inte mycket. I alla fall hittar inte jag det.
Cyberpunk 2020 har alltid haft en speciell plats i mitt rollspelshjärta och att höra att det blir en 3 utgåva hade varit MYCKET trevligt samt väldigt behövligt.

Såg för länge sedan någon pdf-trailer till det, men har verken kvar den eller vet vart den finns.
Fast jag tror Krille postade länken när jag skrev om 2020. 3rd edition såg inte så bra ut i mina ögon. Och så skulle det ges ut i Augusti 2002 eller något.

Befuzin

Veteran
Visst kom det en liten pdf, någon sida om v3. Men det var rätt intetsägande information.

Men nu när Mike Pondsmith lagt av med dataspelen så kanske det finns hopp för v3...

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Mer löften från Talsorian

http://www.talsorian.com/bbs/messcp/16167.html

Så kanske, kanske det dyker upp nått snart!

M. (som älskar Cyberpunk 2020, och som LOVAR att köra Cyberpunk v3 på GothCon om den dyker upp tills dess, som en hyllning till de klassiska arrangemangen vi hade där med Cyberpunk. En gång var vi kanske det största rollspelsarrangemanget med 25 eller 30 grupper eller nått sånt! Cyberpunk är perfekt som konventsspel!)

Honken

Hero
Re: Mer löften från Talsorian

Det är liiiite svårt att läsa den där länken utan användare och lösen..

/Honken

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Som står på sidan

Kolla lite närmare, ja typ mer än 5 sekuder, läs texten, och skriv sedan in lösenordet som står på sidan.

Liiiiiite tålamod innan du klickar på länken kan funka.

:gremlaugh:

M.

G

Guest

Guest
Re: Som står på sidan

Det kommer inte fram någon sida om man inte skriver in ett lösenord.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Oj, jag länkade direkt till sidan, sorry

user name: talsorian
password: cyberpunk2020

m.