Nekromanti cyberspejs

smaffy

Hero
Tjo hopp.
Nu är jag klar [se bifogad fil], om ni vill ändra på någonting kan ni ju skriva om texten och skicka den till moa. Orkar ni inte det kan ni la säga till mig så ändrar jag på texten åt er.

Smaffy är jag. blä.

G

Guest

Guest
Det är väldigt iriterande att du inte använder return...
men det vett du va?

Mvh Ezzy

smaffy

Hero
jo. jag vet.
det blir mycket snyggare så paradoxalt nog... använd wordwrap (radbyte på svenska), myyyyycket snyggare än om du skrev alltihop med entertecken. Skriver du utan entertecken så kommer det se maximalt snyggt ut på alla datorer oavsett vilken upplösning de har. Har du med entrar kommer det bara bli en tun kolumn i vänstra hörnet för de som har lyxig upplösning...

Smaffy är jag. blä.

G

Guest

Guest
Jag vet, men du har aldrig funderat på att köra texten genom en ordbehandlare? du hade ganska många stav fel som tom jag såg... och då är det dåligt... men jag har läst igenom texten och den verkar väl ok.

Mvh Ezzy

smaffy

Hero
Ähh..
typiskt oxå............. jag som sa att jag inte gjorde stavfel.
får la säga att det är betaversionen av texten (den fösta, alfaversionen finns nånstanns i forumet) /images/icons/smile.gif.

Smaffy är jag. blä.

G

Guest

Guest
Hmm du blandar ihop begrepp nu! alfa versionen är inte den första versionen utan den versionen som man skickar till utgivarna för att få den godkänd och oftast så säger utgivarna vad de vill ha med i progget och vad det inte vill ha med. Sedan skickar de tillbacks det till utvecklarna som fixar till det som utgivarna vill ha till fixat. Sedan har man beta versionen som skickas till utgivarna som släpper lös en hord av beta-testare på progget som aktivt letar buggar. Sedan när dom har hittat alla buggar(förhoppnings vis) så skickar de en lista på alla buggar till utvecklarna som fixar buggarna och när buggarna är fixade så har man den färdiga versionen. Ibland kan man kalla versionerna innan alfa versionen för typ prealfa verioner... nåja...

Mvh Ezzy

smaffy

Hero
Men om du kollar lite på alfaversionen kommer du att upptäcka att jag skickade ut texten till alla er på forumet för att ni skulle läsa och säga vad ni tyckte. Det var inte för skojs skull jag döpte texten till 'utkast'.
Denna nyare text är resultatet av förbättringarna endel människor ville ha, och jag skickar ju ut den till er så att ni kan spela lite efter den och säga vad ni tycker ska ändras. Om det finns fel i reglerna osv.. Kanske är formeln för hur lång tid det tar att programmera ett datorprogram inte tillräkligt bra, den fungerar ju exempelvis inte för hur extremstora programmeringsprojekt... Och allt om SNA jag skrev på programmeringsdelen står ju ingen annan stanns. Antagligen kommer det en bättre version senare... Om nu någon fortfarande är intresserad av att ändra delar av neotechs regler. Känns ju nästan som om diskutionen kallnat under tiden jag har skrivit klart projektet...

Smaffy är jag. blä.

smaffy

Hero
skriver du ut texten?!
det kanske betyder att nån efter allt kanske trotts allt gillar mina anletes svett!! WHEE!! vad glad jag blir!!

kan inte lite fler folk säga nått om minimodulen? vad är fel? vad är bra? vad ska ändras? eller säg bara att den är bra (eller dålig)!

Smaffy är jag. blä.