Tänkte ta och göra en karaktär (eller snarare fiende) snarare som har osannolikt mycket Cybertech. Då jag inte har någon av grundregelböckerna (endast modulerna Euro, Ultra, Nippon, Hardware och Showdown Berlin) behöver jag lite hjälp. Tänk på att ju mer cybertech desto bättre (stridande sådan). Än så länge:
Armar: Cybernetisk arm med underarmsuzi, slashers och rippers.
Ben: Cybernetiska ben med vad för slags implantat?
Svans: från NoGo, svans med gripklo
Torso: Jag har lite dålig koll på exoskelett, är det metall som täcker all hud? Förbättrade njurar, lever, lungor och hjärta. Blodförlustkompensator Vad är en biomonitor och vad har fienden för hjälp av intern dator?
Huvud: Atrificiell strupe och käke (han blev allvarligt skadad en gång, därav detta). Cybernetiska ögon med passiv IR, HUD, målanalysator samt atrificiella öron med bullerskydd.
Vad finns det mer för stridsförhöjande implantat?
Sist lite frågor:
1. Vad är ett internt DNC-när och hur fungerar det?
2. Vart sitter en cyberlänk (till vapen)?
Armar: Cybernetisk arm med underarmsuzi, slashers och rippers.
Ben: Cybernetiska ben med vad för slags implantat?
Svans: från NoGo, svans med gripklo
Torso: Jag har lite dålig koll på exoskelett, är det metall som täcker all hud? Förbättrade njurar, lever, lungor och hjärta. Blodförlustkompensator Vad är en biomonitor och vad har fienden för hjälp av intern dator?
Huvud: Atrificiell strupe och käke (han blev allvarligt skadad en gång, därav detta). Cybernetiska ögon med passiv IR, HUD, målanalysator samt atrificiella öron med bullerskydd.
Vad finns det mer för stridsförhöjande implantat?
Sist lite frågor:
1. Vad är ett internt DNC-när och hur fungerar det?
2. Vart sitter en cyberlänk (till vapen)?