G Guest Guest 7 Jan 2007 #1 Den 14 är det dags för den efterlängtande andra säsongen av Rome. Den här gången ska jag iaf inte vänta tills Canal + sänder serien Rome, Säsong 2
Den 14 är det dags för den efterlängtande andra säsongen av Rome. Den här gången ska jag iaf inte vänta tills Canal + sänder serien Rome, Säsong 2
Storuggla Champion Joined 8 Dec 2001 Messages 9,546 Location Stockholm 7 Jan 2007 #2 Woo! [NT] Som Ric Flair
Brior Swordsman Joined 1 Jul 2002 Messages 577 Location Gävle och Åland 8 Jan 2007 #3 Detta är vad jag förstår på HBO i USA. Hur gör du rent konkret för att se serien här? /EG
G Guest Guest 8 Jan 2007 #4 Sådant får man ju inte skriva om här. Men PM´a så kan jag tala om det för dig....
Illern koppariller Joined 22 May 2000 Messages 2,075 Location Linköping 8 Jan 2007 #5 Med lite tur; Kanal 5... Femman har kört säsong 1 för ett tag sedan och kör nu säsong 1 igen på sämre tid. Det kan ju förebuda att de ''snart'' kommer sända säsong 2.
Med lite tur; Kanal 5... Femman har kört säsong 1 för ett tag sedan och kör nu säsong 1 igen på sämre tid. Det kan ju förebuda att de ''snart'' kommer sända säsong 2.
E EchonCique Hero Joined 22 May 2000 Messages 1,779 9 Jan 2007 #6 Man blir en sådan elak kommunistisk pirat som laddar ned avsnittet från internet och ser det på sin dator. Eller köper boxen om den släpps snabbt, vilket händer emellanåt. De flesta serier sänds i sverige efter att boxen kommit ut.
Man blir en sådan elak kommunistisk pirat som laddar ned avsnittet från internet och ser det på sin dator. Eller köper boxen om den släpps snabbt, vilket händer emellanåt. De flesta serier sänds i sverige efter att boxen kommit ut.