Nekromanti Döda för säkerhets skull

Beholder

Veteran
Jag kom på en ny taktisk fördel i mitt senast spelade scenario.
SL var lite jävlig mot min karaktär genom att placera honom på en liten klippavsats tillsammans med en av de andra spelarna medan en hel hord med Drow warriors stog och pepprade oss med pilar från den andra sidan av klyftan som klippavsatsen låg i.
Jag kastade helt sonika Flesh to stone och ortilukes resilent sphere på min kompis och gömde mig bakom honom samtidigt som jag och resten av partyt som stog ovanför, pepprade alverna med pilar och spells tills de retirerade.
SL var rätt snopen och dödade hela partyt genom att låta oss kuta in i två sabla drakar......MMMM.....GRILLAD ÄVENTYRARE.......BURP...

chrull

Stockholm Kartell
För att alla här på forumen ska trivas så bra som möjligt så är det bra om du läser reglerna och FAQ:en. Inget spamm och ingen flood är två klara regler...

I fortsättningen skulle jag uppskatta om du följde dem.

chrull

crypt

Veteran
får man inte skriva vad man vill nu?? jag tyckte det var kul det där med att kasta flesh2stone på en polare å använda honom som sköld. det ska jag komma ihåg./images/icons/oink.gif

ro83rt

Swordsman
<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

får man inte skriva vad man vill nu??

<hr></blockquote>

Nä, det får man faktiskt inte. Det finns vissa regler som man måste hålla sig till. Bland annat får man inte bombadera ett forum med nonsens inlägg för att t.ex boosta sin ranking. Då blir alla andra användare sura vilket leder till osämja och dålig stämning på forumet.

Jag tycker i och för sig att ovanstående inlägg var helt ok men "var snäll mot beholders" dagen var mindre intressant.