Nekromanti D&D 4 spelare sökes i Stockholm

VasFlam

Veteran
Är du sugen på lite D&D 4 i Eberronvärlden så finns det plats i våran grupp. Vi som spelar är i åldrarna 18-40.

En av våra flitigaste deltagare flyttar hem till USA igen och det är lite tunnt med spelare som kan vara med regelbundet just nu.

Vi spelar normalt var tredje Söndag på Kungsholmen.

Vill du veta mer så lämna mig ett meddelande så pratar vi vidare.

/Janne

Petey Carcass

Veteran
Goddag!

Har tidigare postat här i forumet om att jag ville testa på just D&D 4th Ed. och fick bra gensvar men lyckades gå och bli toksjuk i typ två månader plus en del annat att stå i så allt rann ut i sanden. Nu såg jag det här och iofs. är det en gammal post men om ni fortfarande vill ha fler spelare och ni pallar att låta en total nybörjare vara med kan du ju få höra av dig, bor nämligen även jag på Kungsholmen så rent geografiskt känns det perfekt! :gremsmile:

Mvh
Per

sindanar

Veteran
Per-

Jag sitter i typ exakt samma sits (minus sjuk i två månader, + en testkörning) och skulle verkligen uppskatta om du kunde hör av dig ifall du hittar någon, så gör jag detsamma!

Bor också i Sthlm, vid Gärdet.

Mvh
Gustav

mse2390

Veteran
Hej

Jag heter Marcus och är 38 år bor på St Eriksplan,vasastan söker en spelledare i åldrarna 23 och uppåt
och vill spela dessa rollspel drakar och demoner,dungeons and dragons,mutant,stjärnornas krig,vestern,eon och andra rollspel
spelar ni dessa rollspel ?
mse@comhem.se

Marcus