Nekromanti D&D 4e Spelare sökes i Stockholm

Rakshmak_UBBT

Veteran
Ulf Björsell heter jag och är ganska nyinflyttad i Stockholm, tänkte dra igång en spelgrupp i D&D 4.

Tänkte börja med Forgotten Realms (smått modifierad). Sen är jag jävligt sugen på att köra Dark Sun så fort dom böckerna kommer, så om gruppen vill byta sedan så byts det.. Annars startar jag bara en till DS grupp.

TID: Jag har planerat att sätta av lördagar kl 13-20 ungefär (så länge folk vill/kan/lust/ork)

PLATS: Tänkte kolla med Dragons Lair annars så läste jag något om medborgarplatsens bibliotek.

SPRÅK: Då en kille som ska va med är från tyskland så kommer vi få dubbla språket lite till svenska å engelska.

SÖKES: Vem som helst som är beredd att infinna sig i stockholm 1 dag i veckan för att rolla och ha jävligt kul. Man, kvinna.. Människa, alv, dvärg spelar ingen roll, dock gärna någon runt vår ålder. Jag e 28 å han från tyskland e 32, men som sagt var... Vem som helst.

Jag har vart sugen på att få ihop en ordentlig grupp jävligt länge så nu vill jag komma igång så fort som möjligt, så skynda er med svaren.
Jag kör igång så fort jag har 3 spelare eller fler.

MVH The Allmighty Dungeon Master