Nekromanti D&D i Stockholm - vem vill spela?

rks

Warrior
Hej alla!

Jag är en abstinent spelare som tar tag i saken och gärna spelleder en stund. Kolla på denna länk för mina planer om en ny kampanj för Dungeons & Dragons: http://members.chello.se/rks/rollspel/index.html

Jag har plats att vara på (hemma, som är stort nog, eller lokaler på mitt jobb) och kan DM:a för såväl nya som erfarna spelare. Jag gillar både utveckling av rollpersonen, men gillar också tärningar som en viktig attiralj i rollspel.

Nu sökes 3-5 spelare som vill delta, en eller flera gånger, i tredje gången som jag spelleder denna hemkokta kampanj. Upplägget kan enkelt beskrivas som fantasy i en post-apocalypic setting...

Hör av er om ni är intresserade! :gremsmile:

Robert Karlsson Svärd
rks@chello.se

rks

Warrior
Trådflytt

Shit! Jag har lagt detta i fel tråd - kan någon ömsint moderator vara snäll och flytta tråden till kontakt-forumet? Ber om ursäkt!

Kebek

Veteran
Hej Robert!

Jag är intressad av att spela DnD med dig! Jar är van med DnD från advancerad 2nd till 3.5 och har alla grundligga 3.5 böcker hemma.

Det finns bara en sak: svenska är inte mitt modersmål. Följaktligen har jag en accent ochibland svårt med ordförrådet. Men jag tänkte att det skulle vara roligt om min karaktär kom också bortifrån...

Jag hoppas att höra av dig!

Michel

Kebek

Veteran
Hej!

Jag tror att det är en jätte gammal post. Jag har försökt att nå den här killen (Robert) på Facebook men jag har upptäckt att han dog i Thailand 5 år sedan!!! ;(

Vill du vara en spelare eller en spelledare i ett eventuelt spel?

Vi hörs!

Michel

Sapient

Swashbuckler
Kebek said:
Hej!

Jag tror att det är en jätte gammal post. Jag har försökt att nå den här killen (Robert) på Facebook men jag har upptäckt att han dog i Thailand 5 år sedan!!! ;(
Det stämmer, dessvärre. Robert avled av en olycka i Thailand, i november 2007.