N Nico_UBBT Veteran Joined 17 Aug 2006 Messages 16 Location Solna 10 Jan 2007 #1 Den 17'e februari kommer det hållas turnering i D&D Miniatures på Dragon's Lair i Stockholm. Mer information kommer att postas här efterhand.
Den 17'e februari kommer det hållas turnering i D&D Miniatures på Dragon's Lair i Stockholm. Mer information kommer att postas här efterhand.
N Nico_UBBT Veteran Joined 17 Aug 2006 Messages 16 Location Solna 10 Feb 2007 #2 Nu är det en vecka kvar till turneringen, alla som föranmäler sig får bonusvinster! Vi har även fått fina priser donerade från SF-bokhandeln, bl.a. kommer vinnaren att få en Gargatuan BlueDragon!
Nu är det en vecka kvar till turneringen, alla som föranmäler sig får bonusvinster! Vi har även fått fina priser donerade från SF-bokhandeln, bl.a. kommer vinnaren att få en Gargatuan BlueDragon!
L Lambi Swordsman Joined 5 May 2001 Messages 597 Location Stockholm 15 Feb 2007 #3 I'm there! Jag tänkte ramla in och spöa så mycket minis jag bara kan. 12 förbokade spelare hittils. The more, the merrier.
I'm there! Jag tänkte ramla in och spöa så mycket minis jag bara kan. 12 förbokade spelare hittils. The more, the merrier.