Pom
Swashbuckler
D&D-mini-gurus, en fråga till er:
Vilka låddor skall man köpa om man vill ha störst chans att få någon kvinnofigur med?
Vilka låddor skall man köpa om man vill ha störst chans att få någon kvinnofigur med?
Ah, tackar för infon!Min gissning: Archfiends.
Där finns en flick-common: Catfolk, och omkring sju uncommon-flickor; Mialee, Moon elf Fighter, Yuan-Ti Pureblood, Drow Sergeant, Dark moon Monk, Ragnara Psychic Warrior, Evermeet Wizard, å så är det väl tre flickrares också; Champion of Eilistraee, Erinyes, Aspect of Lolth.
Kanske är Halfling wizard också en brud, men liksom, ingen vill ju ha sex med halflings ändå, så det är ingen kjol jag tänker kika inunder, iaf.
Höh! Mitt förtydligande är nog tyvärr mindre ägigt.Slutligen måste jag bara säga att det här var den ägigaste DnD-minis-frågan någonsin. Varför, varför, varför undrar du det?
Tyvärr är Archfiends-boxar rätt tuffa att få tag i, så kanske gör du bäst i att köpa singelfigurer och leta efter just de figurer du känner att du skulle behöva. I de senare setten finns det förvisso kanske aningens färre kvinnor, men de kan i gengäld vara finare. Jag tycker att Sharn Cutthroat har en rätt ball pose, exempelvis.Jag har alldeles för många stridiga tjejer i mina kampanjer för att vilja ha bröstlösa figurer på slagfälten länge till. Och min spelande fru börjar bli irriterad.