Nekromanti d12comic - specialerbjudande

Feuflux

omjonasson.se
Ja, det här handlar om min serie som alla (ja, alla, varenda en av er) känner till vid det här laget.

Eftersom jag nu delvis håller och fåna mig med LOTR-humor i kapitel 17 så tänkte jag ge er ett erbjudande. Eomer har fått hoppa in som gäst men vad mer finns det som jag absolut inte får missa att trycka in (det mesta tyder på att Gollum är på väg)? Tänk vad häftigt sen när ni kan säga "det var jag som kom på plotten till strip 206" eller motsvarande!

Har ni inga idéer om just det här så kan ni säga nåt annat eller helt enkelt låta bli den här tråden. :gremsmile:

hraufnir

Swordsman
En grym hit är ju att Gimli är JÄTTEKÄR i Galadriel... tänk dig vilka frågor det få på spel... och vilka ungar sen =)

Feuflux

omjonasson.se
Galadriel inskriven. [ANT]

Farligt att hitta på stripp när man sitter på toa och håller på att somna, men det blir säkert skitbra... :gremsmile:

Johan K

Gammal & dryg
Jag tycker helt kalrt att du måste ha med Balrogen i någon av dina strippar..
Eller valfri scen där Gollum är med..
Eller varför inte nått med Moria

Quadrante

Grisbonde
En person vid namn Moria MacArena och en sekt vid namn Heliga hundar och ett blomstermysterium i bakgrunden, skulle sitta fint...och lite konst.

Men annars, ett par ringvåldnader skulle ju vara kul.. genomskinliga tärningar?

Feuflux

omjonasson.se
Jag tycker helt kalrt att du måste ha med Balrogen i någon av dina strippar..
Eller valfri scen där Gollum är med..
Eller varför inte nått med Moria

Svar i omvänd ordning:
Den planerade settingen är att Thornbush/Aragorn, Lorondonionion/Legolas och Dûrin/Gimli flänger omkring i öppen terräng så Moria kommer inte på tal.

Gollum nämnde jag i min startpost.

Balrogen då, stor potential men du är medveten om att jag inte kan rita alls va? :gremsmile: Ge mig en lösning på hur jag ska kunna gestalta balrogen så ska jag nog kunna fixa något.

Feuflux

omjonasson.se
ett par ringvåldnader skulle ju vara kul.. genomskinliga tärningar?

Det har du rätt i, det skulle vara kul. Mer detaljerade förslag på strip innehållandes ringvålnader tar jag gärna emot för jag får inga omedelbara idéer.

Johan K

Gammal & dryg
men du är medveten om att jag inte kan rita alls va?
Well, om man säger såhär.... Du är hundrafallt bättre på at rita än vd jag är.. Alla gånger !

Ge mig en lösning på hur jag ska kunna gestalta balrogen så ska jag nog kunna fixa något.
När jag tänkte på Balrogen så täkte jag ju stort..
Kan du inte kanske använda nån förväxt version av t20:an eller nått sådant. Eller om du tar en t100:a, vilket jag sett vid nått tillfälle.

Quadrante

Grisbonde
Låt scenen tala för sig själv..

låt dem komma upp på en topp med ruiner, sen så omringas de av ett antal genomskinliga tärningar som väser " Geeee OOooossszzz Dheeeen".. typ?

(Poängen kan vara att de inte fattar, det som läsaren fattar)