Nekromanti d20 Mini-games, vilket gillar ni bäst?

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Dungeon har ju kört en del d20 Mini-games. Tänkte kolla vilka som är mest populära!

Själv gillar jag Spelljammer, Omega World, V for Victory och HiJinx bäst. Av dessa röstar jag på HiJInx, för att det var så annorlunda och nytänkande.

Vad tycker ni?

Och vilket d20 Mini-game skulle ni vilja ha? Jag skulle vilja ha ett Wild West Mini-game, till exemple, och ett Pirate Mini-game!

M.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Åh nej...

...Nu börjas det med alla polls här igen... :gremwink:

Jag har bara testat ett av dem så det blir det som får min röst. Kan bli lite svårt att motivera det, men bara för att det är det enda jag testat så betyder det inte att det är jättebra eller jättedåligt. Det är helt enkelt brist på annat att jämföra med som gör att jag röstar såhär. Men det var soft...riktigt soft... Även om jag inte minns så mycket... :gremgrin:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
ILoJ såklart …

Jag lägger min röst på Iron Lords of Jupiter.

Mest för att det påminner mycket om ett eget spel (ja ja, lite lösa anteckningar i ett block, då) baserat på Edgar Rice Burroughs John Carter-böcker. Fast mitt är (ja ja, skulle kunna ha varit) bättre. :gremgrin:

Men även för att rymdfantasy med starka män och vackra kvinnor (och tvärtom, givetvis) alltid tilltalat mig. Flugögda utomjordingar, svärd och laserpickor … det är grejer det!

Boobis

Warrior
Mecha Crusade var väldigt trevligt, och Omega World var sååå roligt att läsa.

/J