Jag vet sedan tidigare att det är många i WRNUverse som skriver dagbok och många andra som är sugna på att börja.
Så...
Välkommen till Dagboksutmaningen 2024!
Målet är enkelt: skriv ett dagboksinlägg varje dag från idag fram till nyår. Ditt inlägg kan vara långt eller kort, allvarligt eller lättsamt – det viktigaste är att du skriver! Det kan vara en dikt, en bullet journal, en teckning eller en att göra-lista. Du bestämmer!
Skriv din dagbok på ett sätt som passar dig:
- I en fysisk anteckningsbok.
- I en dagboksapp eller word vad vet jag Excel.
- Här i tråden på forumet om du vill dela med dig.
Alla typer av dagboksskrivande är välkomna!
Tillsammans stöttar vi varandra, delar tankar och uppmuntrar till att skapa en daglig skrivvana. Du väljer själv hur mycket du vill dela och var du känner dig mest bekväm. Det viktigaste är att vi håller skrivandet igång, varje dag fram till nyår.
Så...
Välkommen till Dagboksutmaningen 2024!
Målet är enkelt: skriv ett dagboksinlägg varje dag från idag fram till nyår. Ditt inlägg kan vara långt eller kort, allvarligt eller lättsamt – det viktigaste är att du skriver! Det kan vara en dikt, en bullet journal, en teckning eller en att göra-lista. Du bestämmer!
Skriv din dagbok på ett sätt som passar dig:
- I en fysisk anteckningsbok.
- I en dagboksapp eller word vad vet jag Excel.
- Här i tråden på forumet om du vill dela med dig.
Alla typer av dagboksskrivande är välkomna!
Tillsammans stöttar vi varandra, delar tankar och uppmuntrar till att skapa en daglig skrivvana. Du väljer själv hur mycket du vill dela och var du känner dig mest bekväm. Det viktigaste är att vi håller skrivandet igång, varje dag fram till nyår.