Nekromanti Dagens citat

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Alltså vad är det med vissa människor?

Fråga: Du inser att det du håller på med är straffbart?
Svar: På vilket sätt är jag kriminell? För att jag slår någon på käften eller står och bankar vid ett plank? Jag känner mig absolut inte kriminell.
Svaret är från nån korkad huligan ... som tydligen har ett väldigt speciell definition på huruvida lagen omfattar hans aktiviteter ... :gremconfused:

/M

Storuggla

Champion
Hahaha, brilliant! Sådarna människor är underhållande i tryck, men i perosn blir det lätt obehagligt. Fast hans resonerande är skrämmande likt en rollpersons...
Min favoritkommentar om just hulliganerna kommer från expressen.se, där Hammarbys säkerhetsansvarige kommentar att klubben fått sin lobby nerklottrad ett antal gånger:
"Det har varit lite diffust att läsa vad de skriver. De här människorna kan inte riktigt stava, säger Hammarbys säkerhetsansvarige Peter Thunell."

Storuggla, altdorf oldboys

haltageten

Dum inuti huvudet
"Det har varit lite diffust att läsa vad de skriver. De här människorna kan inte riktigt stava, säger Hammarbys säkerhetsansvarige Peter Thunell."
Dagens asgarv. Den lättade verkligen upp mig efter två timmars föreläsning.

- Jocke, fortsätter skratta.

Rickard

Urverk speldesign
från [url="http://www.tjuvlyssnat.se/2006/08/hjden_av_ironi.html" said:
tjuvlyssnat.se[/url]]
Sverigedemokrat: Här, ta lite information!
Kille 20+: Nej, jag vill inte ha!
Sverigedemokrat: Men kom igen, ta lite info, lita inte på vad media skriver.
Kille 20+ (trött): Nej men ärligt... jag vill inte ha, jag gillar verkligen inte er!
Sverigedemokrat: Men sluta vara så fördomsfull!
/Han som funderar på om sverigedemokrater och dylikt pack egentligen förstått vad de håller på med

Foggmock

Myrmidon
Jag tar alltid en massa rasse-information om jag springer in i dem på stan. Bättre det än att de landar i nävarna på någon som kanske faktiskt köper deras smutsiga retorik.

Nightowl

Champion
Life of Brian-flashback

Jag ser framför mig hur Storuggla i sin tidigare yrkesroll som väktare tar en huligan i örat och lär honom stava till "ecklesiastikminister"...

Erik

Johan K

Gammal & dryg
Haha !
Jaja, så _kan_ man ju åxå se på saken.. :gremcrazy:
För övrigt så är det jäkligt synd att hulliganer håller på sådär. Så jäkla blodigt är väll inte forboll så att man är tvungen att gå ut & slåss bara för att enss favvolag råkar få stryk i en match.

Gordeg

Hero
Jag tar alltid en massa rasse-information om jag springer in i dem på stan. Bättre det än att de landar i nävarna på någon som kanske faktiskt köper deras smutsiga retorik.
Inte illa, inte illa!
Om jag får chansen ska jag be om att få så många brochyrer jag kan bära, sedan ska jag pressa ned dom i en papperskorg mitt framför ögonen på rassen. Sen går jag tillbaka till rassen och ber om fler brochyrer (för dom gamla har tagit slut).

Gordeg