Nekromanti Dagens det-gör-ont-så-ini-helvete!

Big Marco

Läskig
Att fastna med handflatan mellan pipa och mantel när man gör mantelrörelse på en Walther P99 automatpistol.

Ont, blod och smärta. Den enda glädjen är att det var vänster hand som fick stryk.

w176

Förlorad dotter
Prenuneration på ont, blod och smärta.

Mens.

Prenuneration på ont, blod och smärta, direkt hem i brevlådan.

Troberg

Sinister eater
Re: Prenuneration på ont, blod och smärta.

Mens.

Prenuneration på ont, blod och smärta, direkt hem i brevlådan.
I brevlådan?!?!?!

Troberg

Sinister eater
Min dagens smärta (egentligen veckans):

Jag tänkte experimentera med att minska mitt energiintag, så jag slutade dricka 2-3 liter läsk per dag och gick istället över till vatten. Focking hell vilket misstag! Jag är så trött att jag knappt kan hålla mig vaken, jag har en huvudvärk stor som tre sumobrottare, min mage har totalhavererat, jag mår allmänt illa och jag blir lättirriterad.

Slutsats: Tvätta sig i vatten, dricka något med socker och kolsyra.

Flurtis

Hero
Då skall du veta hur onte det gör att klämma handen när man gör en mantelrörelse med en bygelrepeter i full hast. AjAjAj...

//Flurtis

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Dagens smärta för mig är mental. jag slapp baksmällan efter gårdagens förlustelser, men däremot kom farbror Ågren på besök. Ajajaj... Spenderade större delen av kvällen med att tokvråläckeldräggragga på en tjej jag är kompis med sedan tidigare och VET att hon inte är intresserad, och nu dessutom nyligen fått reda på att hon dras mer till tjejer. Heja Krank.

//Krank, som verkligen behöver sluta bete sig som ett desperat kåtäckel när han blir berusad

Big Marco

Läskig
Då skall du veta hur onte det gör att klämma handen när man gör en mantelrörelse med en bygelrepeter i full hast. AjAjAj...

Nu fick jag flashbacks, ca 20 år bakåt. När jag sköt 6,5mm och satte kikarsiktet mot ögonhålan...

Det gjorde ont, och blåtiran var vacker.

Organ

Out of time, out of mind
Att fastna med handflatan mellan pipa och mantel när man gör mantelrörelse på en Walther P99 automatpistol.

Ont, blod och smärta. Den enda glädjen är att det var vänster hand som fick stryk.
Det är bara ödet som knackar på. "He who lives by the sword, shall die by the sword". :gremtongue:

/Anders

Arfert

Facit
Du slog en fummel, med andra ord? Hur många stridsrundor var du försatt ur stridbart skick? ;-)

Arfert

Facit
..det där lät som att slå sig i pannan med en planka, för det är så skönt när man slutar. typ.

Flurtis

Hero
Haha, har aldrig lyckats med en klockren "kikarsnyting" själv, men sett en hel del kompisar få det. Tänk hur den ser ut med en 9mm :gremsmile:

//Flurtis

Big Marco

Läskig
Haha, har aldrig lyckats med en klockren "kikarsnyting" själv, men sett en hel del kompisar få det. Tänk hur den ser ut med en 9mm

fast jag tar hellre än en nia-rekyl än 6,5mm x 55 Mauser...

Big Marco

Läskig
Du slog en fummel, med andra ord? Hur många stridsrundor var du försatt ur stridbart skick? ;-)

Det beror på stridsrundornas längd, men jag är mesig för smärta. Så jag var ur stridsbart skick i säkert en halvminut. Men hade det varit skarp läge så hade det inte varit en hindrande skada.

Joakim_UBBT

Veteran
OC-kontminerad (pepparspray). Har man varit med om det så är all annan smärta sekundär och mesig. (nåja... men ONT gör det)

Rising

Vila i frid
Spenderade större delen av kvällen med att tokvråläckeldräggragga på en tjej jag är kompis med sedan tidigare och VET att hon inte är intresserad
Aaaaaj... Det här gjorde ont att läsa.

*Sympatikram*

...och grattis i efterskott.

---

Jag tycker fan värk är helt meningslöst. Fy fan vad dåligt konstruerad kroppen är. Det borde förnimmas synligt istället. Ungefär som TV förr i tiden när det började ett program i den andra kanalen, och det kom upp den där lilla vita pilen.

Liksom, man gick omkring och råkade lägga handen på något varmt. "Pling", så kom den där lilla vita pilen upp i ens synfält. "Aha", skulle man säga, och så tog man bort handen.

Kan vi inte komma överrens om att jag får vara Gud nästa gång? Jag har en massa bra idéer om att tjejer borde ha extra fittor.

w176

Förlorad dotter
Nej.

"Kan vi inte komma överrens om att jag får vara Gud nästa gång? Jag har en massa bra idéer om att tjejer borde ha extra fittor."

OMG. Nej. Nej. Neeeeeeej!

Sanityloss!