Nekromanti Dags att rösta i Fenix Awards 2017!

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Jag vidarebefordrar nedanstående angelägna information:

Åskfågeln said:
Dags att rösta om vad som var Bäst i svensk rollspelshobby 2017

Fenix vill ha din hjälp att utse 2017 års läsarfavoriter inom svensk rollspelshobby. Kategorierna varierar från speltitlar till poddar och kreatörer av olika slag. Du kan rösta en gång i varje kategori, men måste inte säga vad du tycker i fler kategorier än du har lust. Men rösta! Din åsikt spelar roll, och bara att du deltar känns kul för den eller de som vinner! Du hittar omröstningen på

http://bit.ly/2pxasSx

Omröstningen pågår tills på tisdag den 27 mars klockan 22.00. Vinnarna presenteras under pompa och ståt på Fenix Prisgala på GothCon – den går av stapeln på långfredag (den 30:e mars) klockan 19.00 i Hvitfeldtskas aula. Kom dit och hylla segrarna, trösta de som inte vann och fira att svensk spelhobby är så stark, spännande och rolig. Tack för att du är med och gör vår hobby ännu lite bättre!

Tack för att du deltar!

Tove & Anders

Khan

Kondottiär
Hur går urvalsprocessen till? Det finns ju många fler svenska poddar än de listade, tex.

Och man kunde inte låta bli att rösta, såg jag. Jag har inte sett någon av de nominerade i årets kartor, men var tvungen att rösta ändå.

Inte menat att låta negativ, bara funderar. :)

Khan

Kondottiär
Bolongo;n278735 said:
Verkligen? Jag skippade flera kategorier, och formuläret accepterade det....
Mysko... Jag fick felmeddelande.

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Khan;n278732 said:
Hur går urvalsprocessen till? Det finns ju många fler svenska poddar än de listade, tex.
Det finns en jurygrupp som sållar bland bidragen så omröstningen inte blir helt ohanterlig.

Khan;n278732 said:
Och man kunde inte låta bli att rösta, såg jag. Jag har inte sett någon av de nominerade i årets kartor, men var tvungen att rösta ändå.
Skumt. Jag låter bli att rösta i kategorier där jag själv har varit med att göra något av bidragen, och det funkade utmärkt.

Khan

Kondottiär
Dante;n278743 said:
Det finns en jurygrupp som sållar bland bidragen så omröstningen inte blir helt ohanterlig.
Det förklarar saken. Ett fundering till juryn nästa år kanske är att dela in poddarna i AP och "prat om rollspel"-poddar. Det känns lite konstigt att ha Signaler från Zonen och Svartviken i samma kategori.

Dante;n278743 said:
Skumt. Jag låter bli att rösta i kategorier där jag själv har varit med att göra något av bidragen, och det funkade utmärkt.
Då är det nog något med mig som inte är som det ska.

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Khan;n278748 said:
Då är det nog något med mig som inte är som det ska.
Funkade inte på mobil för mig, men då jag gjorde på datorn gick det utan problem.

Oldtimer

Slava Ukraini!
Dante;n278743 said:
Det är väl bara att inse att Titans äventyr och omslag var så undermåliga att de inte ens går att rösta på. :sad: