Nekromanti Dags för en Stockholmsforumsöl igen? …

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Tid och plats för forumsölen …

Jahapp!

Då har vi mer eller mindre enats om att forumsölen ska gå av stapeln fredag 21 januari.

Jag tycker att vi kan träffas på Wirströms pub i Gamla stan, som vi gjort de senaste gångerna.

Alltså: Wirströms, 21 januari, från kl. 18 (de som kommer först lägger beslag på bra bord).

Och så tycker jag att så många som möjligt tar på sina Rollspel.nu-tröjor.

Anders Åstrand

Swordsman
Enats?

Enats? heh, verkar som att Mask, Yass och RIsing inte kundre fredag men kunde lördag. Var det någon alls som inte kunde lördag men kunde fredag?

Aja, jag kommer vilket fall som helst :gremsmile:

Dante

Bäst i Sverige på rollspel
Staff member
Skjuta upp forumsölen? …

Jag har fått önskemål om att skjuta upp forumsölen en vecka på grund av att fattiga människor ska hinna få sin lön så att de också kan hänga med och dricka pilsner.

Jag tycker det är en vettig synpunkt, vi vill ju att så många som möjligt ska dyka upp.

Alltså yrkar jag på att forumsölen förläggs till fredag 28 januari, samma klockslag, samma plats.

Gardener

Champion
Re: Jag kan inte den 28:e [NT]

Då vore det bra om du föreslår en eller flera dagar du kan, annars kommer det aldrig bli något datum beslutat. =]

Jag kommer nog inte ha möjlighet att komma oavsett dag som det verkar nu, men desto senare, desto större chans är det att jag har möjlighet.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Okej

Jag är lika pank då som nu, så det går bra för mig.

Och för dem som undrar hur pank jag är, kan jag meddela att Complete Adventurer, Races of Destiny OCH D&D Map Folio 3D kommit till SF för en vecka sen, och jag har inte köpt någon av dem ännu! :gremlaugh:

Det är pankt det.

M.